Mô tả công việc
- Plan and budget for events and promotional programs at stores;
- Collaborate with stores to execute activities and events;
- Evaluate the effectiveness of programs and prepare reports on results;
- Conduct customer surveys to collect data and gain insights into local customer needs;
- Analyze survey results to assist with business decisions;
- Review and modify existing designs in accordance with guidelines and directions;
- Other tasks as required by management.
Yêu cầu công việc
- Bachelor's degree in Marketing, Business Administration, or related fields;
- At least 2 years of experience in Trade Marketing;
- Experience in Retail or FMCG is an advantage;
- Willingness to go on business trip when necessary;
- English communication skills;
- Basic skills in using and designing with Adobe Illustrator (AI) and Photoshop; good MS Office skills
- Can do attitude, open-minded, teamwork and hard-working.
Quyền lợi được hưởng
- SHU Insurance on full gross salary;
- Extra Aon healthcare for individual and family member (spouse & kids);
- Meal allowance 23,000 VND/ working day;
- 15 days annual leave/ year;
- Training and career opportunities.
Công ty An Biên Hà Nội là công ty thành viên thuộc Tập đoàn An Biên, với bề dày lịch sử 20 năm hình thành và phát triển, là đơn vị phân phối chính hãng các sản phẩm vật liệu hoàn thiện nội thất, thiết bị gia dụng đến từ các thương hiệu uy tín hàng đầu thế giới: To To, Yale, Ariston, Rheem.
Lấy Khách hàng là trọng tâm, Khách hàng của An Biên bao gồm Khách hàng bên ngoài và Khách hàng nội bộ, với tiêu chí "Sự hài lòng của Khách hàng là lợi nhuận của chúng tôi", An Biên tự hào mang lại cho đội ngũ nhân viên một môi trường làm việc công bằng, văn minh, hiện đại và nhiều cơ hội phát triển.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
- Lấy Khách hàng là trọng tâm, Khách hàng của An Biên bao gồm Khách hàng bên ngoài và Khách hàng nội bộ, với tiêu chí "Sự hài lòng của Khách hàng là lợi nhuận của chúng tôi", An Biên tự hào mang lại cho đội ngũ nhân viên một môi trường làm việc công bằng, văn minh, hiện đại và nhiều cơ hội phát triển.