Mô tả công việc
- Marketing Administration:
- Processlegal and internaldocumentation formarketing activities.
- Process payment documentation for marketing activities.
- Record and report up-to-datemarketingbudget tracking, expense reporting and invoices processing.
- Manage archives of all marketingdocumentation.
- Facilitate communication between team members, departments, and vendors.
- Support in oversee daily marketing team operations: manage schedules, coordinate meetings, handle correspondence, etc.
- Support in maintain relationships with marketing vendors and agencies.
- Operational Marketing Execution:
- Request & ensure marketing promotion offers are setup as planned.
- Manageallocation and delivery of marketing collaterals and merchandises as planned.
- Manage marketing inventory of all collaterals and merchandise stocks.
- Conduct internal audit and support competitors’ activities research.
- Support with online platforms management.
- Other ad-hoc tasks requested byHead ofMarketing.
Yêu cầu công việc
- Minimum 1-year experience
- Exceptional attention to detail with a commitment to producing high-quality work.
- Good written and verbal communication in English & Vietnamese.
- Proven efficient time and priority management.
- Fast learner and able to work withmultiple systems.
- Able to perform in a dynamic and fast-paced working environment.
- Proficient in Microsoft Excel, Word and Power Point.
Quyền lợi được hưởng
Being a part of a young, dedicated, professional team, we offer a competitive salary based on your competence with benefits packages for you that include:
- 24/7 health insurance
- 13th-month salary and performance-based bonus
Công ty An Biên Hà Nội là công ty thành viên thuộc Tập đoàn An Biên, với bề dày lịch sử 20 năm hình thành và phát triển, là đơn vị phân phối chính hãng các sản phẩm vật liệu hoàn thiện nội thất, thiết bị gia dụng đến từ các thương hiệu uy tín hàng đầu thế giới: To To, Yale, Ariston, Rheem.
Lấy Khách hàng là trọng tâm, Khách hàng của An Biên bao gồm Khách hàng bên ngoài và Khách hàng nội bộ, với tiêu chí "Sự hài lòng của Khách hàng là lợi nhuận của chúng tôi", An Biên tự hào mang lại cho đội ngũ nhân viên một môi trường làm việc công bằng, văn minh, hiện đại và nhiều cơ hội phát triển.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
- Lấy Khách hàng là trọng tâm, Khách hàng của An Biên bao gồm Khách hàng bên ngoài và Khách hàng nội bộ, với tiêu chí "Sự hài lòng của Khách hàng là lợi nhuận của chúng tôi", An Biên tự hào mang lại cho đội ngũ nhân viên một môi trường làm việc công bằng, văn minh, hiện đại và nhiều cơ hội phát triển.