Mô tả công việc
Host Duties & Responsibilities:
• Highly knowledgeable of credit procedures, if applicable
• Devote significant time being visible and available on the E-gaming floor in order to meet and greet guests during individual visits as well during special events
• Serves as host/hostess for special events on a regular basis
• Utilizes telemarketing, correspondence, referrals, email and events to solicit high value players and grow existing business
• Assists in planning and executing special events and programs to stimulate revenue growth, improve operational costs and enhance customer service levels
• Answer questions regarding times and gaming sessions, transportation services and all events and promotions
• Assist Marketing in ticket/invitation distribution when needed for events
• Emcee player events (lucky draw, parties, tournaments)
• Responsible to fill events as indicated by Manager
Quyền lợi được hưởng
_ Competitive salary and package
_ Service charge
_ Working professional environment
Yêu cầu công việc
Education:
• Relevant degree such as Bachelor's and Collage Degree in Business, Marketing, Hospitality, Business/Administration, Communication, English/Korean/Chinese
Experience:
• Customer service and interpersonal skills
• Proficiency in word processing, spreadsheets, database, presentation, e-mail, and player tracking systems
• Develop relationships with VIP customer base through weekly telemarketing and in person contact on the casino floor
Yêu cầu hồ sơ
Công ty An Biên Hà Nội là công ty thành viên thuộc Tập đoàn An Biên, với bề dày lịch sử 20 năm hình thành và phát triển, là đơn vị phân phối chính hãng các sản phẩm vật liệu hoàn thiện nội thất, thiết bị gia dụng đến từ các thương hiệu uy tín hàng đầu thế giới: To To, Yale, Ariston, Rheem.
Lấy Khách hàng là trọng tâm, Khách hàng của An Biên bao gồm Khách hàng bên ngoài và Khách hàng nội bộ, với tiêu chí "Sự hài lòng của Khách hàng là lợi nhuận của chúng tôi", An Biên tự hào mang lại cho đội ngũ nhân viên một môi trường làm việc công bằng, văn minh, hiện đại và nhiều cơ hội phát triển.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
- Lấy Khách hàng là trọng tâm, Khách hàng của An Biên bao gồm Khách hàng bên ngoài và Khách hàng nội bộ, với tiêu chí "Sự hài lòng của Khách hàng là lợi nhuận của chúng tôi", An Biên tự hào mang lại cho đội ngũ nhân viên một môi trường làm việc công bằng, văn minh, hiện đại và nhiều cơ hội phát triển.