Mô tả công việc
Job Summary
Implements marketing activities to generate product awareness and brand identity throughonline & offline channels. Manage marketing administration work and Supervise photoshooting / video shooting at the resort.
Primary Responsibilities
• Understanding of resort facilities & services
• Understanding of Accor corporate & photography guideline
• Supervise photo shooting / video shooting supplier throughout their execution at ourresort, working with other operation teams for pre-production arrangement
• Produce content (copywriting, photo, video) for Marketing usage, under manager’ssupervision and guidance
• Execute daily tasks following the Marketing plan
• Coordinate between graphic designer & other departments to design artworks required foroffline / online advertisements
• Prepare promotional press releases on personalities among guests and associates of the Hotel and on noteworthy events in the Hotel
• Coordinate the production of posters, publication of hotel’s newsletters/s and flyers for associates and the public, as well as other printed
materials
• Take pictures and record videos of VIPs, shows and events happening etc.
• Monitor and update information and content of hotel’s website and postings on other digital platforms of the hotels
• Plan content themes, campaigns, and posting schedules for Instagram, Facebook, TripAdvisor and YouTube according to the Content
strategy from Marcom Manager
• Tailor content to suit each platform's best practices and audience preferences.
• Monitor social media channels regularly, engaging with comments, messages, and reviews promptly and professionally.
• Handle the administrative requirements of the Marcom department
• Work with other departments to coordinate guest’s lists, invitations for VIP receptions, luncheons, dinners etc.
• Attend to client/media complaints, requests, and enquiries
• Assist with the hosting of media, planned press conferences and other press activities
• Maintain and update media list for sending to trade, group and consumer publications on a regular basis, press releases covering special
events, promotions, etc.
• Maintain and update digital photographs/slides library
• Analyze and evaluate performance of marketing and promotion campaigns
• Collect media clippings on a monthly basis
• Be responsible for Marketing admin tasks
• Any other duties assigned by MarCom Manager and resort management
Quyền lợi được hưởng
Full Salary & monthly Service Charge in probation period.
Relocation allowance by ranks.
Home Visit allowance.
2. Benefits
Supported housing staff with full amenities and entertainment area.
Support shuttle bus to Resort
Full meals during the work shift and day off.
Uniforms are provided according to Hotel standards.
International working environment, joining training courses according standard of Accor.
05 Working day | 02 day off per week
All Heartist card apply for all Accor Hotels.
3. Insurance policy
Social Insurance in Probation Contract
Suncare Insurance according to the provisions of policy SunGroup
Special promotion for resort service by rank
Yêu cầu công việc
• Minimum 2 year of experience in a similar capacity
• Excellent reading, writing and oral proficiency in English language
• Proficient in MS Excel, Word, & PowerPoint
• Good communication and customer contact skills
• Service oriented with an eye for details
• Ability to work effectively and actively put forward innovative ideas and suggestions to the team.
• Self-motivated and energetic
• Must be well-presented and professionally groomed at all times
• Be proactive with capturing all events happening (along with taking pictures and video recording to timely update on owned channels)
Yêu cầu hồ sơ
If you are interested, please contact our Recruitment team via:
- Apply to via hoteljob.vn
- Submit CV to email: Linh.hoang accor.com
- Tel: 0388117333 (Mr.Linh)
Công ty An Biên Hà Nội là công ty thành viên thuộc Tập đoàn An Biên, với bề dày lịch sử 20 năm hình thành và phát triển, là đơn vị phân phối chính hãng các sản phẩm vật liệu hoàn thiện nội thất, thiết bị gia dụng đến từ các thương hiệu uy tín hàng đầu thế giới: To To, Yale, Ariston, Rheem.
Lấy Khách hàng là trọng tâm, Khách hàng của An Biên bao gồm Khách hàng bên ngoài và Khách hàng nội bộ, với tiêu chí "Sự hài lòng của Khách hàng là lợi nhuận của chúng tôi", An Biên tự hào mang lại cho đội ngũ nhân viên một môi trường làm việc công bằng, văn minh, hiện đại và nhiều cơ hội phát triển.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
- Lấy Khách hàng là trọng tâm, Khách hàng của An Biên bao gồm Khách hàng bên ngoài và Khách hàng nội bộ, với tiêu chí "Sự hài lòng của Khách hàng là lợi nhuận của chúng tôi", An Biên tự hào mang lại cho đội ngũ nhân viên một môi trường làm việc công bằng, văn minh, hiện đại và nhiều cơ hội phát triển.