Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1.JOB BRIEF
We are looking for a CRM Automation Specialist who has knowledge of data integration, workflow automation, and customer segmentation strategies to be responsible for driving multi-channel marketing automation campaigns, including email, SMS, push notifications, and in-app messaging, with a focus on customer engagement, customer retention growth to add most value in a customer’s lifetime.
2.DETAILED JOB DESCRIPTION
Marketing Automation
Strategize customer journeys across both online and offline touchpoints to maximize lead and customer acquisition, retention, and growth strategies.
- Set key success factors and prioritize implementation plan of customer journeys based on impact.
- Manage execution of automation and communications across multiple channels including Email, Web push, App push, SMS, ZNS, chat and more for website Maison Online and multiple brand’s domains.
- Design personalized and relevant communication strategies for different group of customers to deliver the campaigns to the right audiences, at the right frequency on the right channels.
- Own and constantly improve all automation rules and triggers for different leads and customer actions to meet target KPIs.
- Develop automations with customer activation/ re-activation projects including new lead welcome, converting leads into first time purchases, introducing new products, abandoned carts, increasing repeat purchases, upselling, and down selling products, generating referrals, cross selling relevant brands, collecting net promoter scores and more.
- Implement automatic message script and set automation flow for new followers for all ZOAs on Zalo channel.
Revenue generation & reporting
Manage CRM and marketing automation dashboard to report on data growth by cohort, list, campaign performance, revenue, customer lifetime value & ROI.
- Tie in automation reporting from multiple sources including RFM, Loyalty, App, Customer service, Google analytics, Social, or other web analytics and more to effectively pull out the most.
- Determine the best method to accurately measure revenue when factoring multiple sources and attributions.
Yêu Cầu Công Việc
- Minimum Bachelor's Degree major in Business Administration, Marketing or related fields.
- 2+ years’ experience in CRM or Marketing in Fashion retail is a plus.
- Have experience in CRM tools (Insider, MailChimp, Salesforce, etc.)
- Efficiency in Excel.
- Strong analytical skills with great detailed-orientation.
- Strong project management and organization skills.
- Strive for impact and high performance. Hunger for success with a commitment to getting things done.
- Good sense of design and style is a plus
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 24 - 30
- Lương: 15 Tr - 18 Tr VND
Kế thừa và phát huy tinh thần thượng tôn chất lượng từ Tập đoàn Thép Pomina, năm 2017 Công ty TNHH Tôn Pomina được thành lập, xây dựng trên diện tích 14 hecta tại KCN Phú Mỹ I, phường Phú Mỹ, thị xã Phú Mỹ, tỉnh Bà Rịa – Vũng Tàu cùng công suất thiết kế lên đến 600.000 tấn/năm. Với mục tiêu thực hiện một ước mơ lớn - trở thành thương hiệu tôn nội địa hàng đầu và là niềm tự hào của ngành công nghiệp nặng Việt Nam. Pomina lựa chọn phát triển những dòng tôn tốt nhất, đáp ứng được các chứng nhận về chất lượng cao của quốc gia và các nước có tiêu chuẩn khắt khe như: Châu Âu, Mỹ, Nhật Bản.
Toàn bộ hệ thống dây chuyền cùng công nghệ sản xuất của Công ty được lắp đặt hoàn toàn bởi Tập đoàn Tenova, Ý – thương hiệu cung cấp thiết bị công nghiệp uy tín hàng đầu thế giới. Để tối ưu chất lượng sản phẩm, Tôn Pomina luôn ưu tiên chọn mua nguyên liệu từ những nhà cung cấp hàng đầu như: Nippon Steel (Nhật Bản), Chung Hung (Đài Loan), Posco (Hàn Quốc) và những hãng sơn lớn như AkzoNobel (Hà Lan), PPG (Mỹ).
Chính vì vậy, dù mới đi vào hoạt động khoảng 4 năm (2017 – 2021), Tôn Pomina đã chiếm trọn lòng tin của người tiêu dùng, tạo ấn tượng mạnh trên thị trường tôn trong và ngoài nước. Sản phẩm của Công ty đa có mặt tại 63 tỉnh thành với hơn 300 đại lý trên toàn quốc cũng như phân phối đến nhiều nước như: Sri Lanka, Campuchia, Lào, Malaysia, Mexico… Đồng thời, dòng tôn mạ lạnh của Pomina còn thành công chinh phục nhiều thị trường khó tính như: Canada, Mỹ, Bỉ, Tây Ban Nha, Ý, Pháp…
Tuy nhiên, hành trình chinh phục con đường mang tên “Thượng tôn chất lượng” của Pomina vẫn còn đang ở những chặng khởi đầu, chúng tôi biết rằng phía trước sẽ còn rất nhiều thử thách đang chờ đợi. Vì vậy, đội ngũ hơn 400 con người tại ngôi nhà Tôn Pomina vẫn luôn không ngừng tự học hỏi, trao đồi kiến thức để đổi mới bản thân liên tục, nhằm hướng tới những mục tiêu tạo nên các sản phẩm tôn cao cấp nhất cho người tiêu dùng.