I. BRAND COMMUNICATION PLANNING (70%)
1. Develop brand communication campaigns for the assigned brand, including communication through in-house systems and outsourced systems. Implement across various platforms including:
- Offline: OOH, Events...
- Online: Social Media, Advertising, E-Commerce...
Execute specific ATL - BTL phases with a detailed daily timeline of the campaign, ensuring clear communication objectives.
Ensure the following elements:
- Message
- Guidelines, Brand ID - Business Objectives
- Timing
- Platform
2. Monitor the progress and timeline of communication campaigns.
II. RETAIL COMMUNICATION PLANNING (30%)
1. Develop multi-channel communication plans for retail programs, serving business objectives, including:
- Communication for the assigned brand
- Communication for general programs
2. Research customer behavior, market trends, propose and execute promotions including:
- Discounts and promotions
- Budget allocation for promotional advertising
3. Supervise the advertising budget, ensuring effective performance of retail communication content.
III. MANAGEMENT
1. Act as the liaison with partners related to the assigned brand and specialized departments within the marketing team and the entire company.
2. Monitor, research, and track market information, customer data, and communication targets.
3. Propose content distribution costs (advertising).
4. Control and evaluate quality.
5. Review tasks by contact point and report weekly, monthly...
6. Work with media partners (event organizers, E-Commerce partners, performance partners...) to control costs, partner activities, and optimize the effectiveness of the strategy.
7. Report operational effectiveness to leadership.
IV. GENERAL DUTIES
1. Control budget and common assets.
2. Update general communication trends in the market.
EDUCATIONAL REQUIREMENTS, SKILLS, AND EXPERIENCE
Education Level: University degree or higher
Preferred Major: Marketing, Journalism. Preference for students from Foreign Trade University, National Economics University, University of Commerce, RMIT, Greenwich...
Related Experience:
- At least 2 years of experience in marketing planning or 3 years of multi-channel deployment based experience
- Understanding of business and commerce.
- Strong knowledge of brand marketing.
- Preference for candidates with an understanding or passion for beauty and fashion products.
Language Proficiency:
English communication skills are an advantage.
Other Requirements:
- Open-minded, creative thinking
- Diligent, attentive to assigned tasks
- Interest in health care
Competency Framework:
- Analytical and creative abilities
- Teamwork skills
V. WORKING CONDITIONS
Location: 145 Lâm Hạ Street, Bồ Đề Ward, Long Biên District, Hanoi
Working Hours: 9:00 AM - 5:00 PM, 1-hour lunch break, Sunday off
Benefits:
- Salary: 15,000,000 VND/month
- Young and friendly team
- A comfortable working environment.
- Working equipments (Laptop, PC...)
Others: KPI-based bonuses, annual & holiday bonuses
Với bề dày kinh nghiệm 20 năm hoạt động trong lĩnh vực kinh doanh các loại máy xây dựng. Tổng công ty Vĩnh Phú với thương hiệu VITRAC đã từng bước vươn lên trở thành : NHÀ CUNG CẤP MÁY XÂY DỰNG CHUYÊN NGHIỆP HÀNG ĐẦU VIỆT NAM.
Một số thương hiệu và sản phẩm VITRAC tự hào đang phân phối:
- Máy bào đường, máy trải bê tông xi măng, máy tái chế đường giao thông, máy khai thác mỏ WIRTGEN, máy trải nhựa VOEGELE, xe lu HAMM, máy nghiền sàng đá di động KLEEMANN, trạm trộn bê tông nhựa nóng BENNINGHOVEN – CHLB Đức.
- Máy cẩu bánh xích KOBELCO – Nhật Bản.
- Máy cẩu bánh Lốp TADANO – Nhật Bản.
- Máy bơm bê tông, máy khoan đá, búa phá đá hiệu EVERDIGM – Hàn Quốc.
- Cần cẩu DONGYANG - Hàn Quốc lắp trên xe ô tô tải.
- Máy đào thuỷ lực bánh xích, bánh lốp, máy xúc lật HITACHI – Nhật Bản
Với mục tiêu phát triển thương mại đi đôi với dịch vụ, cùng với đội ngũ kỹ sư, nhân viên giỏi kỹ thuật, hoàn thiện về chuyên môn, chúng tôi chào mừng các bạn hãy cùng chúng tôi song hành xây dựng nên những tương lai, hoài bão và giá trị bền vững lâu dài.
Chính sách bảo hiểm
- Chính sách bảo hiểm xã hội
- Bảo hiểm y tế và bảo hiểm nhân thọ
- Bảo hiểm tai nạn
- Bảo hiểm thất nghiệp
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding hàng năm
- Du lịch
- Câu lạc bộ bóng đá, game, bi-lắc
Lịch sử thành lập
-
Được thành lập năm 2018
Mission
- Không ngừng theo dõi, duy trì kỹ năng quản lý và hệ thống kiểm soát chất lượng để nhận được sự quan tâm của bạn là một trong những mục tiêu hàng đầu của chúng tôi