If you’re passionate about driving growth, innovation, and making a significant impact in the fintech industry, we invite you to join our team and help shape the future of financial services at MoMo. Apply today to be a part of our dynamic and forward-thinking organization.
What you will do
- Strategy:
- Define and propose user-growth strategy (acquisition, retention) and communication plan for MoMo Rewards;
- Plan and design growth initiatives annually with quantifiable objectives based on extensive research, analysis, and collaboration with relevant teams;
- Build detailed tactical plans for assigned growth projects, encompassing various levers such as marketing, promotions, product features, and campaigns;
- Lead the execution of major projects and activities, including media campaigns, promotion programs, and product optimization.
- Promotion:
- Utilize data analytics to optimize promotional programs based on customer behaviors, achieving cost reduction while increasing user growth and retention.
- Market Research:
- Conduct market research and competitive analysis to identify growth opportunities, market trends, and customer needs.
- Product Collaboration:
- Work closely with the product team to provide user insights essential for product development and growth.
- Budget Management:
- Manage annual budget allocation between promotional costs and media mix to align with business objectives across in-app and external channels.
- Monitoring & Reporting:
- Continuously monitor and analyze key performance indicators (KPIs) related to growth initiatives.
- Provide regular reports and insights to senior management.
- Stakeholder Management:
- Collaborate with other business units and departments to understand and jointly drive the achievement of their business targets.
- Experiments:
- Implement and evaluate A/B tests and experiments to optimize conversion rates and improve the user experience throughout the customer journey.
- Bachelor’s degree in Marketing, Data, Business, or Finance;
- Minimum of 1 years of experience in relevant fields such as Growth, Digital Marketing, and Key Account Management;
- Familiarity with the Fintech/Ecommerce;
- Strong understanding of user-centricity concepts and marketing platforms;
- Strong analytical skills;
- Strong intuition about users and products; experience in product is a plus;
- Hunger to drive action and impact;
- Strong interpersonal skills, capable of managing senior stakeholders.
Với bề dày kinh nghiệm 20 năm hoạt động trong lĩnh vực kinh doanh các loại máy xây dựng. Tổng công ty Vĩnh Phú với thương hiệu VITRAC đã từng bước vươn lên trở thành : NHÀ CUNG CẤP MÁY XÂY DỰNG CHUYÊN NGHIỆP HÀNG ĐẦU VIỆT NAM.
Một số thương hiệu và sản phẩm VITRAC tự hào đang phân phối:
- Máy bào đường, máy trải bê tông xi măng, máy tái chế đường giao thông, máy khai thác mỏ WIRTGEN, máy trải nhựa VOEGELE, xe lu HAMM, máy nghiền sàng đá di động KLEEMANN, trạm trộn bê tông nhựa nóng BENNINGHOVEN – CHLB Đức.
- Máy cẩu bánh xích KOBELCO – Nhật Bản.
- Máy cẩu bánh Lốp TADANO – Nhật Bản.
- Máy bơm bê tông, máy khoan đá, búa phá đá hiệu EVERDIGM – Hàn Quốc.
- Cần cẩu DONGYANG - Hàn Quốc lắp trên xe ô tô tải.
- Máy đào thuỷ lực bánh xích, bánh lốp, máy xúc lật HITACHI – Nhật Bản
Với mục tiêu phát triển thương mại đi đôi với dịch vụ, cùng với đội ngũ kỹ sư, nhân viên giỏi kỹ thuật, hoàn thiện về chuyên môn, chúng tôi chào mừng các bạn hãy cùng chúng tôi song hành xây dựng nên những tương lai, hoài bão và giá trị bền vững lâu dài.
Chính sách bảo hiểm
- Chính sách bảo hiểm xã hội
- Bảo hiểm y tế và bảo hiểm nhân thọ
- Bảo hiểm tai nạn
- Bảo hiểm thất nghiệp
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding hàng năm
- Du lịch
- Câu lạc bộ bóng đá, game, bi-lắc
Lịch sử thành lập
-
Được thành lập năm 2018
Mission
- Không ngừng theo dõi, duy trì kỹ năng quản lý và hệ thống kiểm soát chất lượng để nhận được sự quan tâm của bạn là một trong những mục tiêu hàng đầu của chúng tôi