Mô tả công việc
POSITION SUMMARY:
Responsible for establishing and maintaining mutual understanding and goodwill between VIP guests and management.
RESPONSIBILITIES:
- Plan and co-ordinate the provision of friendly, efficient services to VIP guests- Schedule activities for VIP guests
- Plan and co-ordinate all promotional activities targeting key clients.
- Trace relevant statistics about key clientele.
- Co-ordinate and supervise all activities for VIP guests.
- Assist with check-ins/check-outs of VIP clients.
- Greet VIP Guests upon arrival.
- Cover guest relations desk.
- Assist VIP guests with airline bookings and reconfirmation’s.
- Assist all departments in being receptive to the needs of VIP guests.
- Attend recreation activities when necessary.
- Plan and conduct VIP group and function rundown meetings.
- Assist in any other duties when required by the Guest Relations Manager.
- Assist with translations (information; guest directory; menus etc.) as required.
- Provide feedback from VIP Guests to Front Office Manager for action.
Quyền lợi được hưởng
- Salary: Negotiate
Yêu cầu công việc
ABILITIES / KEY COMPETENCIES / SKILLS:
- Good communication skills.- Good writing skills.
- Good Interpersonal Skills.
- Proficient in the use of Microsoft Office and Front Office System.
- Problem solving and organizational abilities.
- Fluent in English.
- Second foreign language is preferred.
EDUCATION / CERTIFICATES / EXPERIENCE:
- Diploma or Vocational Certification in Hotel Management, Business Administration, English or related field.- 1 years experiences in front office / guest services or related discipline including supervisory experience, or an equivalent combination of education and experience.
Yêu cầu hồ sơ
INCOM được thành lập năm 2006 trên nền tảng của Trung tâm hệ thống thông tin thuộc công ty VASC - đơn vị thành viên của VNPT. Sau 10 năm tạo dựng và phát triển, INCOM tự hào với đội ngũ gần 100 kỹ sư, thạc sỹ có kinh nghiệm, luôn năng động, sáng tạo và tràn đầy đam mê.
INCOM hiện là một trong những nhà cung cấp dịch vụ truyền thông, internet hàng đầu Việt Nam với hàng chục ngàn khách hàng sử dụng dịch vụ internet và hàng triệu khách hàng sử dụng giải pháp SMS.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2006
Mission
Từ kinh nghiệm và những con người đó, cùng với phương châm luôn đặt lợi ích của khách hàng song song với mình, INCOM đã thiết lập được mối quan hệ cộng hưởng bền vững với hàng trăm đối tác trong các lĩnh vực viễn thông, truyền thông, công nghệ thông tin, tài chính-chứng khoán.