Report any problems of equipment /machine /system of spa operation
Call and fix on the customer's booking to update and arrange the therapists
(customer arrival information, schedule, practical therapist...)
Prepare for facial and booking of the day (Room, towel, products, equipment,
machine, tea, water...)
Cashier responsibility (Collect all payment/extra/discount/promotion...)
Explain about the facial that therapist will practice on customer
Update daily booking and revenue report
Check product stock and inform the stock order to inventory department
Follow and check on house keeping work at the spa
Update customer about promotion programe.
Other duties as manager requestFluently English (Required)
No need experience
Positive energy
Experience of customer consultation is a plus
Phone sales or frontal sales is advanced
Responsibility
Professional appearance
Communication skills
Problem solving skills
Critical thinking
Perfect emotional controller
Teamwork and collaboration
Work ethic
Time management skill
WORKING TIME
Work in shift
A Shift: 9:00 am - 18:00 pm
M Shift: According to the requirements
B Shift: 13:00 am - 22:00 pm
6 days/week
Overtime if requiredCompetitive salary: 7,000,000 + bonus from booking + KPI
100% salary at probation time
12 days annual leave (After signed labor contract)
Tet bonus/year-end bonus
Insurance and other benefits as current law
Working at professional and friendly environment
Opportunity to improve English skill
INCOM được thành lập năm 2006 trên nền tảng của Trung tâm hệ thống thông tin thuộc công ty VASC - đơn vị thành viên của VNPT. Sau 10 năm tạo dựng và phát triển, INCOM tự hào với đội ngũ gần 100 kỹ sư, thạc sỹ có kinh nghiệm, luôn năng động, sáng tạo và tràn đầy đam mê.
INCOM hiện là một trong những nhà cung cấp dịch vụ truyền thông, internet hàng đầu Việt Nam với hàng chục ngàn khách hàng sử dụng dịch vụ internet và hàng triệu khách hàng sử dụng giải pháp SMS.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2006
Mission
Từ kinh nghiệm và những con người đó, cùng với phương châm luôn đặt lợi ích của khách hàng song song với mình, INCOM đã thiết lập được mối quan hệ cộng hưởng bền vững với hàng trăm đối tác trong các lĩnh vực viễn thông, truyền thông, công nghệ thông tin, tài chính-chứng khoán.