Việc làm TRUYỀN THÔNG QUỐC TẾ INCOM

Cập nhật 16/11/2023 00:00
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty CỔ PHẦN TRUYỀN THÔNG QUỐC TẾ INCOM
Guest Service Agent/ Nhân Viên Lễ Tân
TRUYỀN THÔNG QUỐC TẾ INCOM
1 việc làm 1 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 29/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Phú Quốc - Kiên Giang

Mô tả công việc

• Greets and assists all guests in a friendly and helpful manner at all times, while attempting to learn and use guest’s name at every opportunity

• Registers and rooms all arrivals according to established procedures

• Maintains intimate knowledge of departmental standards and procedures

• Performs check in, check out, room change procedures and ensures all data are fully entered correctly into the hotel systems in accordance with reservation

• Maintains cashier float and ensures accurate daily report of all money received/sent

• Cashes hotel guest’s personal and travellers checks and assists with currency exchange

• Keeps abreast of all modifications to accounting policies and procedures

• Responsible and attends to guest’s safety box use at all times

• Knowledgeable of all special promotion and procedures for programs such as; Seasonal Packages, Frequent Flyers Programs, and also Intercontinental Hotels Group Loyalty programs.

• Attends to guest complaints, inquiries and requests; escalates problems to supervisor/Assistant Manager if he/she is unable to assist

• Is familiar with other Intercontinental Hotels and Resorts so that guest indicating any next destination on the registration card can be “sold” an onward booking to another InterContinental Hotels

• Does everything possible to ensure that the guests depart the hotel with a high level of satisfaction

• Performs audit balances and prepares all works for audit in an orderly fashion

• When on night shift, checks night report and prepares morning report, along with all necessary preparations for guest arrivals

• Maintains comprehensive knowledge of standard reservation procedures including correct use of forms, reading telex, e-mail, messages, and how to interpret availability sources within the reservation systems

• Maintains exemplary deportment standards of behavior, appearance and attitude as expected in an IHG Brand

• Takes personal interest and pride to ensure that the guest service work area is kept clean and in an orderly state at all times

• Strives to maintain the high standards of the hotel for all guests with special attention to IHG Loyalty Program members and other VIP’s

Quyền lợi được hưởng

Competitive salaryService charge

Social Insurance as law

Bao Viet Health insurance for personal and family

24/7 Accident Insurance

Rest & Relaxation Allowance

Relocation assistance

Repatriation allowance

Home Leave allowance

Housing, uniform, meal, and transportation are provided by the resort

Gym room

Yêu cầu công việc

1. Education:

High School or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent

2. Service years in the field:

1-year experience in guest/customer service, or an equivalent combination of education and experience.

3. Knowledge and skills:

Strong communication skills when interacting with others; demonstrated ability to effectively interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand, and the Company.

Able to read and write English

Proficient in the use of Microsoft Office and Guest Services related System

4. Language: English and Vietnamese

Yêu cầu hồ sơ

  • Resume
  • Certificates related to applied position
  • Phone: 091 906 5846 - 091 909 6325 (Human Resources)
Khu vực
Báo cáo

Công Ty CỔ PHẦN TRUYỀN THÔNG QUỐC TẾ INCOM
TRUYỀN THÔNG QUỐC TẾ INCOM Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 3, Tòa Nhà Technosoft, Duy Tân, Dịch Vọng Hậu, Cầu Giấy, Hà Nội

INCOM được thành lập năm 2006 trên nền tảng của Trung tâm hệ thống thông tin thuộc công ty VASC - đơn vị thành viên của VNPT. Sau 10 năm tạo dựng và phát triển, INCOM tự hào với đội ngũ gần 100 kỹ sư, thạc sỹ có kinh nghiệm, luôn năng động, sáng tạo và tràn đầy đam mê.
INCOM hiện là một trong những nhà cung cấp dịch vụ truyền thông, internet hàng đầu Việt Nam với hàng chục ngàn khách hàng sử dụng dịch vụ internet và hàng triệu khách hàng sử dụng giải pháp SMS.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2006

Mission

Từ kinh nghiệm và những con người đó, cùng với phương châm luôn đặt lợi ích của khách hàng song song với mình, INCOM đã thiết lập được mối quan hệ cộng hưởng bền vững với hàng trăm đối tác trong các lĩnh vực viễn thông, truyền thông, công nghệ thông tin, tài chính-chứng khoán.

 

Những nghề phổ biến tại TRUYỀN THÔNG QUỐC TẾ INCOM

Bạn làm việc tại TRUYỀN THÔNG QUỐC TẾ INCOM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo TRUYỀN THÔNG QUỐC TẾ INCOM

TRUYỀN THÔNG QUỐC TẾ INCOM

Click để đánh giá