Mô tả công việc
- Welcoming guests
- Be well groomed at all time and maintain a friendly cheerful attitude
- To answer the telephone promptly according to the standard set by the hotel. Never let the phone ring more than 3 times
- Courtesy and politeness are to be observed at all times and freely communicate with guests. Give guests complete and immediate attention to their complaints and requests
- Keeps a visible and active presence in the lobby asking all guests and visitors if they require assistance
- Ensures that all repeat guests are accorded personalized service recognize and welcome
- To monitor the main entrance, Driveway, Gym, Swimming pool to make sure that prompt assistant to customer as always
- Handles guest’s complaint or requests and liaise with the department concerned to ensure immediate follow up
- Maintain friendly rapport with guests in order to ensure their goodwill and repeat business
- Registrating guests information into the computer
- To work and be totally familiar with the computer system and maintain the computer discipline at all time. All CSR have to log in and log out with their personal password at all times
- Answering & receiving, sending mails, packages to internal/ external
- Assist in facilitating a fast, smooth and pleasant check-out
- Prepare and checking all key card holder, registration card, room status etc.
- Co-ordinate with Housekeeping department to ensure that rooms assigned to guests are in order
- Be totally familiar with room amenities, layout, rate structure, outlets (e.g. promotions, banquet, function, party etc.)
- Familiar with the Apartment’s policies and procedures, product, service, rates, special events, city and local information and promotes such whenever possible.
- Aware and familiar with measures and procedures to follow during emergency situations
- Assist in whatever way to promote and up sell the Apartment’s products and service
- To maintain cleanliness I work areas at all times
- To always read the Front desk Log Book at the beginning of the shift
- Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time
- Report to Admin cum Operations Executive
Quyền lợi được hưởng
- Meal allowance: 30,000VND/shift
- Service charge: 1,000,000 - 2,000,000/month
- 13th salary
- Annually KPI Bonus
- Holiday bonus
- Contribute to SHUI
- PVI Health Care
Yêu cầu công việc
- Location: Lavis 18, District 3
- Working time: 6am - 2pm, 2pm - 10pm, 10pm - 6am (6 days/week)
- >1 years experience as Receptionist at Hotel, Resort,…
- Good English communication
- Positive, friendly person
- Graduated form related Degree/College
- Can work on night shifts
Yêu cầu hồ sơ
INCOM được thành lập năm 2006 trên nền tảng của Trung tâm hệ thống thông tin thuộc công ty VASC - đơn vị thành viên của VNPT. Sau 10 năm tạo dựng và phát triển, INCOM tự hào với đội ngũ gần 100 kỹ sư, thạc sỹ có kinh nghiệm, luôn năng động, sáng tạo và tràn đầy đam mê.
INCOM hiện là một trong những nhà cung cấp dịch vụ truyền thông, internet hàng đầu Việt Nam với hàng chục ngàn khách hàng sử dụng dịch vụ internet và hàng triệu khách hàng sử dụng giải pháp SMS.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2006
Mission
Từ kinh nghiệm và những con người đó, cùng với phương châm luôn đặt lợi ích của khách hàng song song với mình, INCOM đã thiết lập được mối quan hệ cộng hưởng bền vững với hàng trăm đối tác trong các lĩnh vực viễn thông, truyền thông, công nghệ thông tin, tài chính-chứng khoán.