Việc làm Du Học Set

Cập nhật 26/03/2024 23:17
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Tư Vấn Giáo Dục Và Đào Tạo Set (Du Học Set)
[HCM] Customer Service & Satisfaction Executive
Du Học Set 3.0★
1 đánh giá 5 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 24/11/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 30 Tân Thắng, Phường Sơn Kỳ , Quận Tân Phú, Tp HCM

Mô tả công việc

Mô tả Công việc

Primary Objective:

- Customer Service Executive ensures that the needs of customers are being satisfied. The aim is to provide excellent customer service, pro-active and give initiative effectively for customer and operations as well.
- Completed signed- jobs by CS Manager.

Key Activities:

1. Report
2. Data Analysis
3. Customer Satisfaction
4. Marketing Research (Service)
5. Ad-hoc Jobs/ Project

Roles and responsibilities:

1. Report (10%)
- Review Customer Voice (CV) Report from Operations Site, check and advise/give proposal effectively
- Consolidate reports : CS, Delivery, and make the preparation of reporting

2. Data Analysis (20%)
- Basing on Customer Voice/complaint to check the situation and advice to improve
- Basing on Reports , put in Master file to analyse and make plan, co-operate with related departments for proposal to improve to make customer satisfaction in shopping

3. Customer Satisfaction (30%)
- Review/Check all the feedback from CS Ops., CS HQ Officer to customer and advise best way/solution
- Follow up CV Master file and give proposal effectively
- Feedback all queries are sent from Stores site and support Ops.site to chaise with related department
- Raise and get the final from CS HQ Manager about the feedback to customer via Facebook, Website channel if it is over your abilities
- Assign CS Officer to support , follow up tasks relating to CS accordingly

4. Marketing Research (Service) (10%)
- Plan Store Tour
- Survey Competitors

5. Ad-hoc Jobs/ Project (30%)
- Join, follow up projects that CS HQ Manager assigned
- Follow up and work with relevant departments to complete action plans
- Support CS HQ Manager to join the meetings, training Stores if needed
- Support and do tasks are delegated by CS HQ Manager

Yêu cầu công việc

Qualification and Job Requirements:

1. University bachelor degree in Social Science, Business Administration, or Marketing

2. Proven track record in Customer Service /other customer facing role with experience in servicing key customers

3. Deep process know-how

4. Fluent in English communication (verbal/written)

5. Have a polite, tactful and friendly attitude

6. Have good understanding of the needs of customers

7. Excellent problem analysis and problem resolution skills

Preferred skills

1. Knowledge in Microsoft Word, Excel and Power Point with high level .

2. Japanese language

3. Excellent communication and presentation.

4. Proven leadership, motivation and people.

5. Analytical and organizational leadership.

6. Strategic thinking and project management skills

7. Self-directed, high energy and proactive working style

Quyền lợi được hưởng

Benefits:

– 13 month salary

– Performance bonus

– Transportation allowance

– Meal at canteen

– Premium healthcare

– Full salary social insurance

– 1-day work from home per week (as approved by HOD)

– 12 days annual leaves

– Many opportunities of development (transfer, promote)

– Training and learning development;

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
115 Đặng Dung, Phường Tân Định, Quận 1
  • Du Học SET khoác lên mình một hình ảnh mới. Lấy UY TÍN làm trọng trong lĩnh vực của mình, chúng tôi hướng tới tương lai bằng những kết hợp năng động, ứng dụng công nghệ và sức trẻ để phát triển bền vững. Hình ảnh mới cho thấy sự chuyển biến, lớn mạnh được kết hợp từ sự kế thừa những giá trị cốt lõi suốt hơn 10 năm qua.
  • Du Học SET tin rằng, sự chuyển mình mạnh mẽ này sẽ mang đến cho Quý khách hàng những dịch vụ ngày càng chất lượng hơn nữa, giúp Quý khách hàng vững tâm trên mỗi bước đường du học mình lựa chọn!

Review Du Học Set

3.0
1 review

24/07/2024
Nhân viên chăm sóc khách hàng tại Hồ Chí Minh

Đồng nghiệp thân thiện, luôn giúp đỡ nhau để cùng hoàn tất công việc, môi trường làm việc không toxic. Các chính sách đưa ra không rõ ràng, có cái áp dụng cả khi chưa ban hành văn bản chính thức.

Bạn làm việc tại Du Học Set? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Du Học Set

Du Học Set

Click để đánh giá