Việc làm Du Học Set

Cập nhật 26/03/2024 23:17
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Tư Vấn Giáo Dục Và Đào Tạo Set (Du Học Set)
Residences Concierge - Nhân viên dịch vụ khách hàng
Du Học Set 3.0★
1 đánh giá 5 việc làm 6 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 8 - 12 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 02/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 20/12/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 1 - TP HCM

Mô tả công việc

JOB SUMMARY

Respond to Residence owners’ and their guests’ requests for visitor information, special arrangements, or services (e.g., transportation, reservations, dry cleaning) by making arrangements or identifying appropriate providers. Respond to special requests from Residence owners and their guests with unique needs and follow up to promote satisfaction.

Gather, summarize, and provide information to Residence owners and their guests about the property and the surrounding area amenities, including special events and activities. Announce all visitors, contractors, etc. to Residence owners before allowing them to go up and permit access to only authorize visitors and implement into the key track system.

Answer, record, and process all calls, messages, requests, questions, or concerns. Contact appropriate individual or department (e.g., Engineer, Bellperson, Housekeeping) as necessary to resolve call, request, or problem. Understand and assist with owners’ reservation services (HRS). Assist with scheduling of the elevator for move-in/out for Residence owners/tenants. Assist with Bell/valet services for owners when requesting for their vehicles. Perform Lobby Ambassador tasks. Review shift logs/daily memo books and document pertinent information in logbooks.

Report any incidents, accidents, injuries, and unsafe work conditions to manager; and complete safety training and certifications. Follow all company policies and procedures, ensure uniform and personal appearances are clean and professional, maintain confidentiality of proprietary information, and protect company assets. Welcome and acknowledge all Residence owners and their guests according to company standards, anticipate and address service needs, assist individuals with disabilities, and thank others with genuine appreciation.

Speak with others using clear and professional language, prepare and review written documents accurately and completely, and answer telephones using appropriate etiquette. Develop and maintain positive working relationships with others, support team to reach common goals, and listen and respond appropriately to the concerns of other employees.

Comply with quality assurance expectations and standards. Stand, sit, or walk for an extended period of time or for an entire work shift. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested. Adhere to the highest standards of Marriott International service excellence.


Quyền lợi được hưởng

  • Competitive Salary and Benefits as Marriott International Standards
  • 2 days off per week
  • Learning and Career development
  • "TakeCare" and professional working environment

Yêu cầu công việc

1. Qualification:

2-year degree in Hospitality Management or a related major

At least 1 year of related work experience

No supervisory experience is required

2. Competencies:

Interpersonal Skills

Communications

Organization

Personal Attributes:

  • Positive Demeanor
  • Presentation
  • Integrity
  • Dependability
  • Adaptability/Flexibility

Yêu cầu hồ sơ

  • Resume in English
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
115 Đặng Dung, Phường Tân Định, Quận 1
  • Du Học SET khoác lên mình một hình ảnh mới. Lấy UY TÍN làm trọng trong lĩnh vực của mình, chúng tôi hướng tới tương lai bằng những kết hợp năng động, ứng dụng công nghệ và sức trẻ để phát triển bền vững. Hình ảnh mới cho thấy sự chuyển biến, lớn mạnh được kết hợp từ sự kế thừa những giá trị cốt lõi suốt hơn 10 năm qua.
  • Du Học SET tin rằng, sự chuyển mình mạnh mẽ này sẽ mang đến cho Quý khách hàng những dịch vụ ngày càng chất lượng hơn nữa, giúp Quý khách hàng vững tâm trên mỗi bước đường du học mình lựa chọn!

Review Du Học Set

3.0
1 review

24/07/2024
Nhân viên chăm sóc khách hàng tại Hồ Chí Minh

Đồng nghiệp thân thiện, luôn giúp đỡ nhau để cùng hoàn tất công việc, môi trường làm việc không toxic. Các chính sách đưa ra không rõ ràng, có cái áp dụng cả khi chưa ban hành văn bản chính thức.

Bạn làm việc tại Du Học Set? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Du Học Set

Du Học Set

Click để đánh giá