Việc làm Du Học Set

Cập nhật 26/03/2024 23:17
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Tư Vấn Giáo Dục Và Đào Tạo Set (Du Học Set)
Customer Experience & Telesales Team Leader
Du Học Set 3.0★
1 đánh giá 5 việc làm 4 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 20 - 24 triệu
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 07/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Team leader will be directly responsible for tasks including (but not limited to):

• Manage the Customer Experience & Outbound Sales team.

• Provide strategy & achievement plan to ensure team members achieve daily, monthly sale targets.

• Maximize booking conversion and ensuring that customers are successfully shown up at centers.

• Analyze sales metrics and prepare performance reports.

• Oversee the day-to-day operations of our teams.

• Perform quality monitoring as required to improve overall service quality.

• Ensure that internal policies, procedures, and compliance regulations are being followed Identifying operational / training issues and helping team in fixing these gaps.

• Prepare training material, scripts based on analysis. Support management team to build SOP.

• Train new joiners and existing members in selling skills, soft skills, call handling, ticket handling, and communication skills.

• Mentor and develop the skills of team members through coaching and training.

• Monitor performance and lead the team to achieve key performance indicators (KPIs) and provide an excellent service to customers.

• Evaluate customer feedback and identify ways to maximize customer satisfaction

Yêu Cầu Công Việc

• At least 2 years’ experience in customer service/ call center/ contact center environment.

• Good at English.

• Intermediate to advanced reporting skills.

• Ability to identify and analyze data for trends.

• Experience in providing performance feedback to motivate and mentor agents.

• Pro-active, hardworking and detail oriented.

• Well-developed communication skills, ability to communicate to all levels.

• Able to understand customer requirements and deliver an excellent level of service.

• Organizational skills with the ability to handle multiple tasks; prioritize effectively and demanding workload.

• Problem solving skills.

• Excellent team player.

• Effective team co-ordination and leadership skills.

• A high level of commercial awareness.

• Flexibility with the department’s shift rotation pattern.

• Knowledge of customer service software and systems.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
414 - 416 - 418 - 420 Cao Thắng nối dài, Phường 12, Quận10, HCM

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: 20 Tr - 24 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
115 Đặng Dung, Phường Tân Định, Quận 1
  • Du Học SET khoác lên mình một hình ảnh mới. Lấy UY TÍN làm trọng trong lĩnh vực của mình, chúng tôi hướng tới tương lai bằng những kết hợp năng động, ứng dụng công nghệ và sức trẻ để phát triển bền vững. Hình ảnh mới cho thấy sự chuyển biến, lớn mạnh được kết hợp từ sự kế thừa những giá trị cốt lõi suốt hơn 10 năm qua.
  • Du Học SET tin rằng, sự chuyển mình mạnh mẽ này sẽ mang đến cho Quý khách hàng những dịch vụ ngày càng chất lượng hơn nữa, giúp Quý khách hàng vững tâm trên mỗi bước đường du học mình lựa chọn!

Review Du Học Set

3.0
1 review

24/07/2024
Nhân viên chăm sóc khách hàng tại Hồ Chí Minh

Đồng nghiệp thân thiện, luôn giúp đỡ nhau để cùng hoàn tất công việc, môi trường làm việc không toxic. Các chính sách đưa ra không rõ ràng, có cái áp dụng cả khi chưa ban hành văn bản chính thức.

Bạn làm việc tại Du Học Set? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Du Học Set

Du Học Set

Click để đánh giá