Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Sales Admin Staff
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ:
19/01/2025
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Lạc Long Quân, An Bàng, Hội An, Quảng Nam
Mô tả công việc
- Establish and maintain an accurate filing system.
- Co-ordinate day to day operations with the respected sales persons with respective job tasks
- Assist in the preparation of all proposals, contracts and related correspondence and other administration tasks relating to the sales function.
- Assist in updating all database and Sales systems such as: IDS/ SMILES according to Company Standards and as per direction.
- Assist in the preparation and coordination of sales call, entertainment, sales trips and the completion of order forms for flowers, cookies, wines, greeting cards or as directed.
- Assist in conducting site inspections for clients or meeting with client on behalf of the Sales person when directed or when the Sales person is not in the office.
- Willing to take additional duties and work assignment by the Department Head and Resort Management
- Coordinate with internal departments on Special arrangements for groups, in particular Reservations, Front Office, F&B and Finance.
- Assist to complete and issue group instructions as required.
- Assist in translating sales documents as required.
- Assist in hosting Resort events.
- Civilized, friendly and professional working environment.
- Working time: 44 hours/week
- Fully enjoy social insurance, health insurance, unemployment insurance according to current labor law.
- Uniforms and meals provided
- The level of benefits is gradually reduced for special events: Birthdays, Tet Bonus, Mid-Autumn Festival, Children's Day, personal events...
- Co-ordinate day to day operations with the respected sales persons with respective job tasks
- Assist in the preparation of all proposals, contracts and related correspondence and other administration tasks relating to the sales function.
- Assist in updating all database and Sales systems such as: IDS/ SMILES according to Company Standards and as per direction.
- Assist in the preparation and coordination of sales call, entertainment, sales trips and the completion of order forms for flowers, cookies, wines, greeting cards or as directed.
- Assist in conducting site inspections for clients or meeting with client on behalf of the Sales person when directed or when the Sales person is not in the office.
- Willing to take additional duties and work assignment by the Department Head and Resort Management
- Coordinate with internal departments on Special arrangements for groups, in particular Reservations, Front Office, F&B and Finance.
- Assist to complete and issue group instructions as required.
- Assist in translating sales documents as required.
- Assist in hosting Resort events.
- Civilized, friendly and professional working environment.
- Working time: 44 hours/week
- Fully enjoy social insurance, health insurance, unemployment insurance according to current labor law.
- Uniforms and meals provided
- The level of benefits is gradually reduced for special events: Birthdays, Tet Bonus, Mid-Autumn Festival, Children's Day, personal events...
Yêu cầu công việc
- College graduate and above, preferably with major in Hospitality management
- Good English communication skills
- Excellent customer relations
- Working knowledge of MS Office (Word, Excel, Power Points) software
- Good English communication skills
- Excellent customer relations
- Working knowledge of MS Office (Word, Excel, Power Points) software
Khu vực
CÔNG TY CP UV
Xem trang công ty
Quy mô:
5.000 - 10.000 nhân viên
Địa điểm:
Lô số 18, Khu G, Đường D1, khu công nghiệp An Hạ, Xã Phạm Văn Hai, Huyện Bình Chánh, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
CÔNG TY CP UV là doanh nghiệp chuyên sản xuất và kinh doanh thuốc Thú y – Thủy sản được thành lập từ năm 2007. Công ty có 3 Nhà máy sản xuất theo tiêu chuẩn GMP-WHO tại KCN An Hạ, TPHCM. Chúng tôi có hệ thống máy móc thiết bị hiện đại đạt tiêu chuẩn quốc tế cùng với đội ngũ Công Nhân viên, Bác sỹ Thú Y – Kỹ Sư Thủy Sản trình độ chuyên môn cao, nhiệt huyết.
Review CÔNG TY CP UV
5.0
4 review
13/10/2024
★
★
★
★
★
Nhân viên
tại Hồ Chí Minh
Môi trường làm việc thân thiên, mang đến giá trị cốt lõi cho bản thân, có khả năng phát triển bản thân (ID)
10/10/2024
★
★
★
★
★
Nhân viên
tại Hồ Chí Minh
Môi trường làm việc tốt, đồng nghiệp hòa đồng, hỗ trợ lẫn nhau, quản lý thân thiện và công bằng (ID)
15/10/2024
★
★
★
★
★
Nhân Viên Nhân Sự
tại Hồ Chí Minh
Môi trường làm việc năng động, chuyên nghiệp, trình độ cao, học được nhiều điều bổ ích (ID)
Những nghề phổ biến tại CÔNG TY CP UV
Bạn làm việc tại CÔNG TY CP UV? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
CÔNG TY CP UV
Click để đánh giá