Mô tả công việc
Key Responsibilities:
Client Communication:
Assist in managing relationships with Japanese- speaking clients and address inquiries.
Provide basic support on IT products and services.
Sales Support:
Conduct market research to identify new leads and business opportunities.
Help prepare sales proposals, quotes, and presentations.
Coordination and Reporting:
Collaborate with internal teams to meet client needs.
Track sales activities and provide regular progress reports.
Learning and Development:
Participate in training to enhance product knowledge and sales skills.
Yêu cầu công việc
Requirements:
Education: Bachelor&039;s degree in Business, IT, or a related field (or equivalent practical experience).
Technical Knowledge: Basic understanding of IT concepts and software solutions (training will be provided).
Language Skills: Proficiency in Japanese (JLPT N2 or above) and English (both written and spoken).
Skills:
Ability to build rapport with clients and understand their needs.
Strong communication and interpersonal skills.
Self- motivated, eager to learn, and capable of working independently or in a team.
Experience: Fresh graduates or candidates with up to 1 year of relevant experience are welcome to apply.
Quyền lợi
Compensation & Benefits
Work performance review 2 times/ year (in April and October);
Saturday & Sunday OFF, Overtime pay is 150%, 200%, 300% as per labor law;
Flat, open and sharing culture with friendly management team; outsourcing company with product mindset;
Men’s Day, Women’s Day, Children’s Day, Mid- Autumn Festival and other benefits under the provisions of the company;
Social insurance, health insurance, unemployment insurance and Bao Viet care insurance;
01 hour paid leave per day for women having children under 12 months
Yearly company trip and year- end party, quarterly team building and weekly eating together; English- Japanese Club, Sports Clubs;
Performance bonus, 13th- month salary, public holidays bonus (2/9, 30/4, 1/5, 1/1); bonus for Excellent Employee and Excellent Team;
01 day remote work; A flexitime allowance of 90- 180 minutes per month for employees;
Nice & modern working space with young, dynamic & friendly colleagues and free coffee, tea, drinks;
Training courses and working opportunities with technical gurus who built and operated world- class applications with millions of users. This might be a good chance for graduated students to learn cutting- edge technologies and how to build scalable system from scratch;
Minimum 14 paid leaves per annum for all employees after probation;
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-27 00:20:02
Công ty cổ phần Workit tiền thân Công ty cổ phần hệ thống thông tin EPACIFIC được thành lập năm 2001. Công ty đã đạt được nhiều thành tựu như Cúp vàng thương hiệu Việt, giải thưởng Sao Khuê, giải thưởng DN phần mềm tiêu biểu TP. HCM...
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm chăm sóc sức khỏe , BHXH, BHNT.
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch hàng năm
- Thể thao
- Được tham gia các buổi party, company trip cùng công ty
Lịch sử thành lập
- Công ty cổ phần Workit, tiền thân là ePacific.vn, được thành lập vào năm 2001, là một trong những công ty phần mềm hàng đầu tại Việt Nam.
Mission
- Mong muốn của chúng tôi là đưa WorkIT trở thành một nền tảng về dịch vụ phần mềm (SaaS) toàn diện và phổ biến nhất tại Việt Nam, nhằm hỗ trợ các Doanh nghiệp một công cụ tối ưu các nguồn lực, giúp nâng cao năng lực quản trị và tính cạnh tranh cũng như giúp tự động hóa toàn bộ quy trình tác nghiệp, tăng năng suất, tiết kiệm thời gian và chi phí phụ hợp nhất
- Sứ mệnh của Workit là giúp doanh nghiệp tối ưu hoá quản lý, tăng năng suất và giảm thiểu rủi ro bằng cách cung cấp các giải pháp phần mềm chuyên nghiệp và dễ sử dụng. Chúng tôi tự hào về việc hỗ trợ khách hàng trong việc quản lý tài chính, nhân sự và dự án... một cách hiệu quả nhờ việc ứng dụng công nghệ vượt bậc.