Mô tả công việc
- Maintain complete knowledge of the following (to include but not limited to):
+ All hotel features / services, hours of operation
+ Hotel function space, entertainment options, menus and floral decoration options
+ Hotel safety guidelines and evacuation plan
+ Scheduled daily group activities
- Answer incoming phone calls in a pleasant manner using Hotel’s telephone etiquette guidelines. Handle telephone enquiries according to departmental procedure
- Coordinate all group arrangements
- Work with group contacts to facilitate program planning and requirements
- Communicate group needs and specifications to all relevant departments
- Follow up with Post-Conference reports and review group billings
- Input all group bookings and update booking activities in the system on a weekly basis
- Prepare reports, maintain proper records and filing system in accordance to hotel’s sales administration process
- Maintain gifts inventory and coordinate the sending of gifts to clients
- Arrange site inspections for potential clients
- Promote positive relations with clients and attend to all requests expediently and courteously
- Acknowledge and handle clients’ complaints and comments tactfully and efficiently. Report incidents or other irregularities to management
- Up-sell and promote hotel’s facilities and services at every available opportunity in order to maximize sales revenue
Yêu cầu công việc
- Diploma in Tourism / Hospitality Management / Events Management
- Minimum 1 year of experience in a similar capacity
- Excellent reading, writing and oral proficiency in English language
- Proficient in MS Excel, Word, & PowerPoint
Quyền lợi được hưởng
- Social - Health Insurance per labor law
- Pre-Opening Allowance ( when open, Service charge Bonus will apply )
- Meal Allowance on duty ( 03 meals per day if stay at staffhouse )
- Uniform
- Free Accommodation at nice, modern and comfortable staff house.
- Telephone allowance ( depend on positions)
- On board Travel expense support
- Employee of the Month / Quarter / Year Award
- Birthday Celebration
- Year end Bonus, KPI Bonus
- Year End Party
- International working environment with many Expatriates
- Free to attend English Courses at the Hotels to improve your communication skill.
- Special discount with Accor property after 06 months of employment
- Excellent opportunities for Career Development with Accor Group as it is # 1 in Asia & Vietnam in term of number of managed property.
At the moment, Accorhotels group has around 4300 hotels over the world in 100 countries
In Vietnam, Accor has 25 hotels from The North to the South, in 2019 we open 10 more hotels in Vietnam.
ACCORHOTELS OPEN 1 HOTEL EVERY 33 HOURS WORLDWIDE
Công ty cổ phần Workit tiền thân Công ty cổ phần hệ thống thông tin EPACIFIC được thành lập năm 2001. Công ty đã đạt được nhiều thành tựu như Cúp vàng thương hiệu Việt, giải thưởng Sao Khuê, giải thưởng DN phần mềm tiêu biểu TP. HCM...
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm chăm sóc sức khỏe , BHXH, BHNT.
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch hàng năm
- Thể thao
- Được tham gia các buổi party, company trip cùng công ty
Lịch sử thành lập
- Công ty cổ phần Workit, tiền thân là ePacific.vn, được thành lập vào năm 2001, là một trong những công ty phần mềm hàng đầu tại Việt Nam.
Mission
- Mong muốn của chúng tôi là đưa WorkIT trở thành một nền tảng về dịch vụ phần mềm (SaaS) toàn diện và phổ biến nhất tại Việt Nam, nhằm hỗ trợ các Doanh nghiệp một công cụ tối ưu các nguồn lực, giúp nâng cao năng lực quản trị và tính cạnh tranh cũng như giúp tự động hóa toàn bộ quy trình tác nghiệp, tăng năng suất, tiết kiệm thời gian và chi phí phụ hợp nhất
- Sứ mệnh của Workit là giúp doanh nghiệp tối ưu hoá quản lý, tăng năng suất và giảm thiểu rủi ro bằng cách cung cấp các giải pháp phần mềm chuyên nghiệp và dễ sử dụng. Chúng tôi tự hào về việc hỗ trợ khách hàng trong việc quản lý tài chính, nhân sự và dự án... một cách hiệu quả nhờ việc ứng dụng công nghệ vượt bậc.