Việc làm Bất Động Sản Việt Phát

Cập nhật 03/06/2024 14:18
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Xây Dựng Bất Động Sản Việt Phát
Accountant cum Admin
Bất Động Sản Việt Phát
8 việc làm 4 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 25/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 23/06/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 4 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Overview

As an Accountant cum Admin, you will play an important role in ensuring smooth financial operations and administrative support within our organization. You will manage key accounting activities, support internal teams with requests, and contribute to the success of company events and operations through effective logistics and vendor coordination. This role suits a detail-oriented professional with strong accounting expertise and operational agility.

Responsibilities:

Accounting:

  • Assist in managing external bookkeepers and tax advisors to ensure accurate and up-to-date bookkeeping for monthly closings
  • Oversee day-to-day accounting operations, including:
    • Checking vouchers, contracts, and payment records to ensure all necessary documents are requested, collected, and compiled
    • Organizing and storing required documentation to facilitate proper bookings and ensure compliance with current accounting/tax regimes and company procedures
    • Handling electronic payment transactions for operational payments and supporting respective country managers
    • Overseeing invoicing and revenue collection in collaboration with in-country teams
    • Reconciling and reviewing transactions in the Accounting System
  • Prepare Tax declaration and finalization, value-added tax (VAT), foreign contractor tax (FCT), corporate income tax (CIT), and other regulatory filings (e.g., statistical, DPI, and other reports)
  • Manage the audited year-end financial process in cooperation with external auditors
  • Prepare special evaluations and reports for founders
  • Other tasks assigned by the manager

Administrative:

  • Support employee requests, including reimbursements and documentation
  • Assist in managing administrative tasks in collaboration with the office manager in Vietnam
  • Provide operational support, including logistics planning for events, vendor selection, and procurement


Requirements

Requirements:

  • Minimum of 4 years of relevant experience in accounting or finance
  • Fluent English skills in all skills
  • Strong background in accounting, with preference for candidates with experience in a Big Four firm or a technology company
  • Excellent organizational and multitasking skills
  • Strong problem-solving skills and a proactive, "can-do" attitude
  • Careful, patient, and have a sense of responsibility at work
  • Familiarity with financial software and reporting tools is a plus


Benefits

  • Three days remote every week and four full remote weeks per year
  • Gold level Health Insurance coverage from Bao Viet Insurance, a yearly complete Health Check and social insurance
  • All office benefits and full salary during probation
  • Flexible working time starting anytime up to 10 AM working Monday - Friday with no overtime and a long lunch break
  • Allowance for everything: meals, parking, petrol, along with unlimited snacks and nice coffee every day
  • Choose from a brand-new Mac or PC device
  • Salary review twice a year with opportunities for promotions and spot awards
  • 12 days annual leave per year, with all days not taken paid out in cash, plus 2 sick leave days
  • Yearly Training Budget up to 5 million VND per staff. On top of that, Professional coaching program, buddy system, tech talks, agile sessions, and 1on1 private English classes are available
  • Yearly company trip, monthly activities, and other Celebrations for special days in the year, such as Women's Day, YEP, and Christmas
  • Employee-led clubs within the company; games teams, sports teams, etc
  • Modern open-space office with comfortable workspace, a PS5 games room, and chill-out areas
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Xây Dựng Bất Động Sản Việt Phát
Bất Động Sản Việt Phát Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Được thành lập từ năm 2008, Công ty CP Đầu tư Thương mại Xuất nhập khẩu Việt Phát đã đi được một chặng đường gần 15 năm phát triển. Hội đồng cổ đông cùng cán bộ công nhân viên công ty đã nỗ lực không ngừng để vươn lên trở thành nhà sản xuất, nhà cung cấp nguyên liệu quặng sắt, than… hàng đầu trên cả nước, là công ty đa ngành với nhiều lĩnh vực đầu tư khác nhau.

Với phương châm “Thỏa mãn yêu cầu của khách hàng, đem đến những sản phẩm tốt nhất – dịch vụ chuyên nghiệp nhất cùng các thiêu chí: Chất lượng hoàn hảo, Thời gian đảm bảo, Khối lượng đầy đủ, Giá cả cạnh tranh.

Bởi chúng tôi tin rằng sự ủng hộ, tin tưởng của Quý khách hàng và Đối tác sẽ là động lực để Việt Phát ngày một lớn mạnh, là sức mạnh để phát triển bền vững.

Trong thời gian tới, Việt Phát sẽ tiếp tục đầu tư tập trung các lĩnh vực hoạt động hiện tại, và mở rộng quy mô ở các lĩnh vực mới hơn, đem đến hiệu quả kinh doanh, giá trị kinh tế cho chính mình và Đối tác.

Công ty CP Đầu tư Thương mại Xuất nhập khẩu Việt Phát xin chân thành cảm ơn Quý Khách hàng và Quý Đối tác đã tín nhiệm và hợp tác với chúng tôi trong thời gian vừa qua. Việt Phát rất mong tiếp tục nhận được sự đồng hành ấy trong những chặng đường phát triển tiếp theo.

Bạn làm việc tại Bất Động Sản Việt Phát? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Bất Động Sản Việt Phát

Bất Động Sản Việt Phát

Click để đánh giá