Mô tả công việc
(1) OVERALL SCOPE OF THE ORGANISATION
GA staff is responsible for support HR and other departments
(2) BROAD SCOPE:
GA support
(3) ESSENTIAL DUTIES/ RESPONSIBILITIES:
- Ensure to monthly payroll to OS employees (checking with OS vendor & confirm to FI).
- Timely assit HR in paper works if any arising such as interview preparation, welcome new commers, employees profile & related documents checking, merger resignation docs ...
- Effectively support HR in proceeding purchase & payment process (request quotation & collect vendor code's documents, receive invoice & related papers to timely submit Accounting for payment, docs storage).
- Submit approval cash advance monthly party and collect invoice to claim again
- Collect and check all business expenses, submit to Accounting part for payment
- Receive all HR-GA requests from other departments, submit HR timely to give the best supports to employees
- Report to HR Mgr
Yêu cầu công việc
(a) EDUCATION / QUALIFICATION:
− University graduated
(b) EXPERIENCE:
− Min 1-2 year of experience of relevant experience
(c) SKILLS:
− Fluent with MS Office, Excel
− Able to work under high pressure.
Quyền lợi được hưởng
- 100% gross salary during probation;
- Statutory insurances;
- Birthday gift;
- Quarterly Party/voucher, Team Building, YEP;
- Lunch allowances, shuttle bus;
- OT should be compensated based on gross salary;
- Annual Salary Review;
- In Period Leave for female (3hr/month);
- Professional and challenging working environment.
Công ty chú trọng nâng cao giá trị sản phẩm, nâng cao thương hiệu của Quý Doanh nghiệp thông qua mỗi sản phẩm mà chúng tôi mang đến cho quý vị, cũng như góp phần quảng bá thương hiệu của quý vị trên thị trường ngày càng cạnh tranh khốc liệt như hiện nay, giúp quý vị thành công hơn trong kinh doanh. Bởi “Sự thành công của khách hàng trong kinh doanh chính là niềm tự hào lớn nhất của chúng tôi”.
Chúng tôi rất cảm kích trước sự ủng hộ của quý vị, và hi vọng rằng tất cả mọi người, mọi doanh nghiệp sẽ có được một tương lai rộng mở và tươi sáng.
Xin cảm ơn.