WORK DESCRIPTION:
- Maintaining good customer relationship for new and assign customer accounts.
- Chinese ( Mandarin) speaking is minimum requirement due to job nature.
- Develop and bring in new businesses for new and assign customer accounts.
- Close communication with internal team members to develop new businesses.
- Order tracking (delivery, payment collection).
- Team player and work with all levels in the organization.
BACKGROUND/CAREER OBJECTIVES:
- High-performance sales experience with minimum 2-3 years.
- Comfortable to do cold calling, prospecting new leads,
- Able to hold conversational and business speaking in Chinese (Mandarin)
- Experience in Microsoft Excel and Power point will be added advantage.
Công Ty Cổ Phần Xuất Nhập Khẩu Trung Quốc Đại Dương là đơn vị cung cấp dịch vụ vận chuyển chính ngạch Trung- Việt số 1 tại Việt Nam.Đơn vị đã phục vụ được hơn 3000 khách hàng trên cả nước.
- Thời gian giao hàng nhanh, đúng tiến độ giao hàng
- Hàng hóa vận chuyển được đảm bảo không bị hư hỏng, bóp méo
- Có chính sách đền bù cho Khách hàng nếu phát sinh ngoài ý muốn.
- Đầy đủ giấy tờ khai thuế Hải quan, Thuế VAT