Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. PAYABLE ACCOUNTING: OVERSEA PAYMENT
- Monitoring AP balance to ensure payments are up to date.
- Making sure all supporting documents are kept secure.
2. COST ACCOUNTING: MATERIAL REPORT FOR PLASTIC GOODS AND MOLD
- Check and compare data from warehouse, import and export departments to ensure data is
accurately accounted to calculate cost.
- Calculate and record all costing inputs belong to material to ensuring accuracy and compliance
with company policies.
- Maintain and update costing records for mold product.
- Coordinate with the import-export department to make customs reports.
3. STOCK COUNT WEEKLY AND MONTHLY
- Do monthly, weekly stock count and report to HK Manager .
4. OTHER TASKS ASSIGNED BY MANAGER.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree in Finance, Accounting.
- 3 - 6 years of working experience, with a minimum of 2 years of experience in EPE.
- Good in Excel.
- Good English communication.
- Effective problem-solving abilities.
- Strong communication and interpersonal skills.
- Able to work well both independently and collaboratively in a team environment
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 35
- Lương: 18 Tr - 22 Tr VND
Phòng Khám Bệnh viện Đại học Y Dược 1 là Phòng Khám đầu tiên được thành lập theo mô hình hợp tác công – tư giữa Bệnh viện Đại Học Y Dược Tp. HCM và Công Ty Cổ Phần Y Việt – Phòng khám Bệnh viện Đại học Y Dược 1. Phòng Khám chính thức khai trương và đi vào hoạt động từ ngày 03 tháng 03 năm 2018. Cùng theo đuổi những giá trị cốt lõi “Tiên phong – Thấu hiểu – Chuẩn mực – An toàn” và mô hình quản lý dịch vụ y tế chuyên nghiệp theo chuẩn quốc tế của Bệnh Viện Đại Học Y Dược Tp. HCM, Phòng Khám Bệnh viện Đại học Y Dược 1 là một làn gió mới góp phần thay đổi tích cực trong việc chăm sóc sức khỏe cho cộng đồng và tạo thêm nhiều lựa chọn trong dịch vụ khám chữa bệnh cho người dân