Your Role
You will be responsible for enabling transport activities by executing bookings, entering orders + generating all required export documentation while liaising with our customer care specialists to ensure all requirements are met (in a timely + efficient manner).
Your Responsibilities
You will do this by working with a variety of internal + external stakeholders while focusing on the following key objectives:
- To review + ensure alignment of shipping instructions, clarifying any deviations/conflicts taking country regulations, export compliance, rate + routing information into consideration.
- To issue BAL specimen + release BAL B/L as per financial guidelines + working instructions.
- To timely + accurately submit carrier OBL instructions, VGM + security filings.
- To ensure departure confirmations (or deviations v. scheduled departure) are shared with the CCLs.
- To immediately escalate problems, operation disputes or discrepancies to more senior roles as relevant.
- To monitor the operational performance of carriers + other vendors, escalating/creating awareness if performance + commitments are not being delivered.
- To collaborate with CCLs through proactive provision of information, knowledge, solutions + alternatives to deliver customer satisfaction.
- Bachelor Degree majoring in International Business, Import-Export, Economics or relevant major.
- At least 1 year experience working in the same position.
- Basic knowledge about import / export process.
- Good at communication, time management and problem solving skills.
- Being careful, customer-oriented and detail-oriented.
- Good learner.
- Good command of English.
Our global logistics network, cutting-edge IT systems, in-house expertise and excellent customer service is proof of our dedication to be the market leader. These attributes have placed us at the forefront of our industry, and positioned us to continue increasing the scope of our customer solutions and services. Kuehne + Nagel gives employees the opportunity to learn and develop; to grow and perform to their fullest potential within a global work environment. We offer performance driven remuneration and total rewards and benefits.
MVOT là nhà cung cấp các giải pháp về hoạt động phân phối bán hàng, thương mại điện tử và truyền thông tích hợp cho các nhãn hàng trong nước và quốc tế. Với nhiều năm kinh nghiệm, MVOT tự hào là đơn vị uy tín cung cấp giải pháp hàng đầu tại Việt Nam, đặc biệt là các giải pháp về hoạt động phân phối bán hàng online. Về hoạt động phân phối bán hàng và thương mại điện tử, MVOT cung cấp dịch vụ tư vấn và hỗ trợ triển khai các hoạt động phân phối trực tiếp sản phẩm/ dịch vụ trong nước và ngoài nước trên đa kênh, cả kênh online và offline.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2017
Mission
Mang đến những giá trị thực cho khách hàng và doanh nghiệp, MVOT là nhà phân phối mỹ phẩm chính hãng của nhiều thương hiệu khác nhau tại thị trường Việt Nam. Chúng tôi đã phân phối thành công cho các nhãn hàng như: Ohui, Essance, VDIVOV, Belif, Coko, Puma, Havaianas, Isaknox, Ricola… Hiện nay, chúng tôi đang độc quyền phân phối cho thương hiệu the SAEM nổi bật với dòng sản phẩm Kem Che Khuyết Điểm Quốc Dân và Kem Chống Nắng Eco Earth Sun Cream.