Mô tả công việc
Because of business demand, we are in need of recruiting 01 Sales Officer in AEON MALL Binh Tan or AEON MALL Tan Phu Celadon.
- Work location: AEON MALL Binh Tan (No.01, Street 17A, Quarter 11, Binh Tri Dong B Ward, Binh Tan District, HCMC)/ AEON MALL Tan Phu Celadon (30 Tan Thang, Son Ky Ward, Tan Phu District, HCMC)
- Working time: Average 5 days/week and in shift (A shift 8:30 AM - 5:30 PM & C shift 1:30 PM - 10:30 PM, about 5-7 C shifts per month), 2 OFF days/week not fixed on weekends, some shifts on public holidays
Job summary:
Follow business & operation of tenants in shopping mall. Provide timely support to improve sales performance/ operation of tenants to achieve company targets.
Detailed job description:
1. Keep track of tenants' sales and support if needed to achieve the Category's target and complete daily tasks including controlling tenants' image and service based on company policy (25%);
2. Make category monthly reports, store manager reports, and other reports requested by Supervisors (15%);
3. Encourage and persuade tenants to contribute value to Mall's programs to ensure a win-win relationship (15%);
4. Collect tenants' information (promotions, activities, sales operations...) to implement tenants' push sales and optimize their sales as well as reach more customers (10%);
5. Support and prepare for campaigns, sales events as assigned by Supervisor while cooperating with agency and suppliers of the events on time as scheduled (10%);
6. Handle paperwork and document related to tenants, suppliers, and agencies on time (10%);
7. Patrol and frequently check tenants to ensure tenants follow AM's standard services, performance, and revenue (10%);
8. Other tasks as assigned by upper level (5%).
Yêu cầu công việc
2. Candidates with 1 - 2 years of experience in Sales, Customer Service, or related fields are preferred;
3. Good at both spoken and written English and Vietnamese;
4. Good at Microsoft Office;
5. Have analyzing and customer focus mindset;
6. Good at teamwork and coping with stress;
7. Willing to work in shift.
BENEFITS
+ 2 days-off per week.
+ 14 annual leave days per year.
+ Birthday leave with present.
+ 5 sick leave days per year with full pay.
+ Additional health insurance 24/7.
+ Training and development opportunities.
+ Annual team-building and company trip.
+ Annual health check.
+ Bonus and salary review once per year (depend on Company business and staff work performance).
+ Have a chance to work in No. 1 Shopping Mall developer in Vietnam.
+ Professional and dynamic work environment.
Quyền lợi được hưởng
Clear policies and benefits for employees
Đào tạo
Opportunities to be trained and instructed by experienced leaders
Khác
Work with friendly & supportive colleagues and leaders
Tháng 11 năm 1993, Ông Phan Châu Luật, cùng các cộng sự của mình, thành lập doanh nghiệp Nhân Luật, chuyên về lĩnh vực phân phối các sản phẩm thép xây dựng dân dụng và công nghiệp tại thành phố Đà Nẵng. Hơn 29 năm kiên trì với sứ mệnh “Thép Cho Những Công Trình Mơ Ước”, Nhân Luật từng bước phát triển vững chãi và trở thành nhà nhập khẩu, nhà phân phối thép Chất lượng – Tiến độ - Đa chủng loại và Rộng khắp, được các đối tác tin cậy, thừa nhận. Cho đến bây giờ và mãi mãi, Chúng tôi vẫn luôn thường trực những trăn trở và nỗ lực lớn lao để xây dựng Nhân Luật trở thành biểu tượng của những sản phẩm dịch vụ hoàn hảo.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế như BHYT, BHXH, BHTN, …. theo quy định của Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch trong và ngoài nước
- Tiệc noel, tiệc tất niên….
Lịch sử thành lập
- Tháng 11/1993, Ông Phan Châu Luật, cùng các cộng sự của mình, thành lập doanh nghiệp Nhân Luật, chuyên về lĩnh vực phân phối các sản phẩm thép xây dựng dân dụng và công nghiệp tại thành phố Đà Nẵng.
Mission
Cung cấp các sản phẩm thép chất lượng cao, đáp ứng nhu cầu xây dựng và phát triển của xã hội, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của người dân Việt Nam.