Mô tả công việc
We are looking for a Sales Administrator , you will support the sales team and assist the team in various administrative tasks.
Responsibilities:
·Assist the sales team in daily administrative tasks.
·Communicate with internal teams to get information and ensure smooth coordination.
·Schedule and coordinate sales meetings. Prepare meeting agendas and write meeting minutes.
·Verifying orders, including customers’ personal information and payment details.
·Draft as well as manage documents related to business activities such as quotations, contracts, work orders, timesheet, invoice, acceptance certificates, liquidation agreement, etc.
·Contact customers to verify or obtain missing information.
·Create, maintain and update sales and customer records.
·Other tasks from the department head’s request.
Yêu cầu công việc
Requirements:
·Bachelor’s degree in business or a related field
·3-6 months of experience in sale admin position
·Fluent in English written and communication
·Good skills in using Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint)
·Ability to work collaboratively in a team environment
·Organized, detailed, honest, cooperative and hard-working
Quyền lợi được hưởng
Our benefits:
·13th-month salary based on exact time available monthly working at INNOTECH
·Budget for team building each quarter/kick-off project
·Birthday party each month with party/ cake and gifts, provide a maximum of one paid leave
·Wedding/Newborn ~ 10,000,000/ time
·Premium Health Care Package for all employee
·Vaccine for baby from 0-36 months: 3,000,000/ 1 year
·Provide Laptop & Extra high-definition screens for working
·Performance bonus plan.
·Employee referral bonus: 2,000,000 – 10,000,000 (depend on level / roles)
·Working Time: 9:00 AM – 6:00 PM from Monday – Friday
·Working location: 33 Ba Vi Ward 4, Tan Binh District, HCM
People & Passion:
·AnnualCompany trips/ Football club/ Trekking Club/ Year End Party
·Support for learning and certificate examination. Provide an extra monthly allowance
·Values driven, an international working environment, and agile culture
Công ty Cổ phần Senca Việt Nam, tên giao dịch là Senca được thành lập ngày 14 tháng 11 năm 2007. Đến năm 2014 sau gần 7 năm hoạt động, Senca là một trong những công ty cung cấp các loại phân bón qua lá và phân bón gốc có chất lượng cao nhất tại Miền Bắc, đặc biệt là các dòng phân bón Vi lượng. Hiện nay, nhằm mục đích phát triển và chuyên sâu khai thác thị trường chúng tôi cần tăng cường đội ngũ nhân viên năng động, nhiệt tình, chịu khó, ham học hỏi; đưa sản phẩm của Senca ngày một vươn xa hơn.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2014
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,