Các phòng ban đang tuyển dụng tại Thaigroup
Hành chính
Dịch vụ khách hàng
DUTIES AND RESPONSIBILTIES
1. Provide courteous and efficient service and if possible, respond to each and every guest request professionally and tactfully.
2. Give guest complete and immediate attention to any complaint and request.
3. Utilize the Property Management System (Opera), Key Card System, Passport Scanner, POS System, and maintain computer discipline at all times.
4. Be knowledgeable about daily hotel operations, room information, and other services.
5. Strictly follow all cash handling and banking procedures.
6. Perform guest registration, room assignment and accommodate special requests of all guests.
7. Seek opportunities to up-sell to achieve individual target and team target.
8. Perform check-in and check-out for guests in accordance with hotel standards.
9. Handle guest requests in professional manner, record accordingly and coordinate with other departments to ensure seamless services.
10. Report to the shift leader or Chief Receptionist of guest complaints immediately. However, make efforts in handling minor complaints so as not to cause delays to the guest service at the Reception.
11. Check in guests accordingly to procedure. Registration form is to be filled out. All check-in must be updated in the system as soon as possible. All billing and special instruction to be clearly stated. All check-in is to be handled promptly and check-out must not short but efficient.
12. Handle room key cards accordingly to the procedure. Always monitor and recheck for security reasons.
13. Prepare for the arrival of individuals and groups (Reg. Card, Key Holder, Message, etc.)
14. Accountable for all mounts received and ensure that all amounts are properly remitted to the General cashier in line with the Standard Operating Procedures.
15. Complete reports at the end of the shift and attach all necessary supporting documents before submitting them to Accounting department.
16. Perform other tasks assigned by Chief Receptionist and Upper Management.
• Full insurance package according to labour law & 24/7 insurance
• Bonus for Public holidays and 13th month salary
• Duty meal & uniform provided by Hotel
• Review salary once a year/ review performance for career path development
• Staff giving birth allowance/ Marriage allowance/ Funeral allowance
• Annual summer outing, team building activities, birthday party, best employee of the month, annual health check
• Training opportunities
• 8 hours per day
• Free motorbike parking
2. Diploma in Hotel Management or related discipline, Bachelor’s degree preferred.
3. Extensive knowledge of Opera system and POS software and Computer skills
4. Good command of English and Vietnamese
5. Open-mindedness.
02438315000 máy lẻ 3040
Thaigroup là một trong các tập đoàn công nghiệp có tốc độ tăng trưởng nhanh tại Việt Nam trong những năm gần đây. Tiền thân là tập đoàn Xuân Thành được thành lập năm 1976, trải qua gần 40 năm hoạt động, trưởng thành và phát triển, đến nay Thaigroup đã khẳng định tên tuổi của mình trong các lĩnh vực sản xuất xi măng, xây dựng, vận tải, khoáng sản … với phương châm: chất lượng làm nên giá trị. Tại Thaigroup, chúng tôi cam kết mang tới các giá trị bền vững, gắn kết hài hòa giữa lợi ích công ty và trách nhiệm xã hội. Chúng tôi tin tưởng rằng, con người là chìa khóa tạo nên thành công của doanh nghiệp. Chính vì vậy, Thaigroup mang tới các cơ hội phát triển nghề nghiệp hấp dẫn cho các thành viên đã và sẽ gia nhập tập đoàn với nền tảng coi việc phát triển nguồn nhân lực là một trong các ưu tiên hàng đầu. Nhiều cơ hội phát triển nghề nghiệp cho các ứng viên tiềm năng đang mở ra khi Thaigroup đang tập trung phát triển mạnh các ngành kinh doanh cốt lõi, đồng thời mở rộng ra các lĩnh vực mới sôi động khác như khách sạn cao cấp, dịch vụ du lịch nghỉ dưỡng, sản xuất