Mô tả công việc
- Online sale management
- To develop and mornitor key performance indicators ( Orders, Sales, Stock, price, .....)
- Assign, guide and supervise staff for planning, implementing and evaluating the results to ensure that all activities are operated well and on schedule.
- Oversee the resolution of any arising issues orders, system, app
- To work with related department for product content, promotion program & Media supprt for sale online promoting.
- Synthesize, analyze and report business results by program, week, month, quarter.
- To Understand online market, sale strend and customer behavior to provide suitable products for increasing sales.
- Make the sale plan base on MD's plan, Operation Plan to achieve the target
- Analyze customer complaints to come up with solutions to bring customers satisfaction
- Propose plans to improve department, survey competitor & consumer shopping behavior - Cash Management
- Ensure money and documents are collected in full, exactly, on time and according to the process
- Provide solutions to ensure that debts and receivable documents are tracked in a timely manner to limit losses - Manpower management
- Plan Monthly Division’s duty roster and manpower schedule
- Make solution for sufficient manpower during business in ad-hoc situations
- Identify and reduce unnecessary tasks to increase staff productivity
- Take part in recruitment & selection activities for Division’s staffing
- Motivate, training and develop staff in order to encourage their professional development
- Identify potential staff for succession planning purposes
- Build and promote team work spirit - Expense control
- Provide solutions to optimize resources and increase productivities
- Provide tools to optimize delivery costs
- Focast and make the guidance for tool and equipment for reasonable using - Other duties
- Opening & closing Store
- Monitor all activities in store to ensure that store work as normal
- Other tasks or responsibilities as assigned by Store Manager
Yêu cầu công việc
- University degree
- Prefer 3 years experience as the same position
- Good communication skill
- Good command of verbal English
- Teamwork skill: Actively promote team work
- Leadership: Acting leadership by example
- Computer literate: Word, Excel, Powerpoint
Quyền lợi được hưởng
- Professional working environment, dynamic.
- Opportunities for advancement and career development
- Competitive salary and benefits.
- Participate in full social insurance, health insurance, and unemployment insurance according to the Labor Law.
- Training and capacity development program.
- Discount on purchases at AEON supermarket system.
- Health care insurance, Teambuilding, exciting Trade Union activities
Công ty Cổ Phần Thiết Bị Và Tự Động An Phát chuyên:
-Tư vấn đầu tư, triển khai và thực hiện các dự án thuộc lĩnh vực điện và tự động hóa.
- Thiết kế, thi công các công trình điện công nghiệp (nhà xưởng, kho, công trình kỹ thuật phụ trợ), công trình điện năng (nhà máy điện, đường dây, trạm biến áp).
- Tư vấn, thiết kế, lắp đặt và cung cấp thiết bị cho các hệ thống điện, hệ thống đo lường và điều khiển tự động cho các nhà máy sản xuất trong các lĩnh vực côngnghiệp như: luyện cán thép, xi măng, giấy, chế biến gỗ, chế biến thực phẩm và môi trường…
- Tư vấn, thiết kế, xây lắp các công trình đường dây và trạm điện đến 110KV.
- Tư vấn, lắp đặt các hệ thống bảo vệ giám sát, các hệ thống cảnh báo tự động.
- Tư vấn, xây dựng giải pháp phần mềm tự động hóa dùng trong công nghiệp và dân dụng.
- Tư vấn, thiết kế, lắp đặt các công trình xử lý nước cấp, nước thải và ô nhiễm môi trường.
- Mua bán thiết bị, hóa chất nghành xử lý nước và môi trường……