Mô tả công việc
1. Support for implementing the VTS Go-to market strategy
2. VTS product management (inventory management, installation base, etc.)
3. Develop and maintain service agreements, POs, ROI calculation on VTS products
4. Develop marketing materials for VTS products
5. Develop training modules and programs for eye care practitioners on VTS
6. Assist in installation and troubleshooting support for VTS equipment.
7. Conduct demo and training sessions on VTS machines to eye care practitioners.
8. Gathering of market and competitive market intelligence
9. Develop competitive analysis for different VTS products to overcome objections / barriers.
10. Develop and conduct internal training to commercial and non-commercial staff
11. Advise customers on VTS enquiries or troubleshooting support.
12. Occasional travel to support for training and other related activities
13. Any other duties and responsibilities as assigned by the management
Yêu cầu công việc
1. Education / Professional Certification
Minimum Diploma in Optometry / Information Technology/ Automation Engineering or Bachelor in Optometry / Information Technology / Engineering. Preferably from the medical/optical industry
2. Experience
At least 2 – 3 years of medical/optical equipment or related work experience
3. Knowledge / Skills / Other characteristics
- Good communication and interpersonal skills
- Strong problem-solving skills
- Able to tactfully handle stressful and difficult situation
- Detailed orientated and work with high level of accuracy
- Technically sound with knowledge in computer networking skills
- Knowledge of Microsoft Office applications
- Good commercial sense and business acumen
4. Working conditions & Other Attributes.
Good health, active, energetic and eager to learn new things
Quyền lợi được hưởng
• Having chances to get attractive company bonus every month/year
• Company trip once a year + Joining party
• Salary and position is reviewed 1 time a year
• Bonus by individual ability and company’s performance.
• Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
• Dynamic and sociable working environment.
Công ty cổ phần VRG Khải Hoàn, tiền thân là Công ty CP Khải Hoàn được thành lập năm 2006, chuyên sản xuất và kinh doanh găng tay y tế chất lượng cao phục vụ cho thị trường nội địa và xuất khẩu. Chúng tôi luôn tự hào là một trong những nhà sản xuất găng tay hàng đầu Việt Nam và từng bước khẳng định vị thế trên thị trường găng tay thế giới. Hiện tại, sản phẩm chính của chúng tôi là găng tay cao su có bột và không bột. Bên cạnh đó, chúng tôi đang phát triển dòng sản phẩm mới là găng tay cao su phẫu thuật tiệt trùng nhằm phục vụ nhu cầu ngày càng cao của thị trường nội địa và nhắm tới xuất khẩu.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ như BHYT, BHXH, BHTN, … theo quy định của Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding định kỳ nội bộ
- Chính sách du lịch, nghỉ mát trong nước / nước ngoài hàng năm
Lịch sử thành lập
- Năm 2006, Tiền thân của công ty là Công ty CP Khải Hoàn được thành lập .
- Năm 2012, công ty chính thức đổi tên thành Công ty CP VRG Khải Hoàn và trở thành thành viên của Tập đoàn Công nghiệp Cao su Việt Nam.
Mission
Cung cấp các sản phẩm lụa tay y tế chất lượng cao để đáp ứng nhu cầu của ngành y tế. Công ty cam kết đảm bảo chất lượng sản phẩm, áp dụng công nghệ tiên tiến và quy trình sản xuất chất lượng để đảm bảo an toàn và sức khỏe cho người sử dụng căng tay.