Mô tả công việc
- Responsible to follow hotel Rules and Regulations and all operational procedures of the Front Office department.
- Greets and registers guests, provide prompt, courteous services and closes out guest accounts upon completion of stay, provides information regarding hotel facilities and guest accommodation to meet hotel international's high standards of quality.
- Maintain a friendly, neat and professional image to guests and colleagues.
- Performs any duties related to the department and assists other departments whenever necessary.
Quyền lợi được hưởng
• Competitive salary & service charge
• 13 annual leaves per year
• Working 9.5 hours per day, 5 days per week
• Social insurance, medical insurance, unemployment insurance
• 24/7 health care and accident insurance during the term of labour contract
• Annual staff outing
• Accor Training & Career Development
Yêu cầu công việc
- Good command of spoken and written English with strong computer skills.
- Experience in same position and experience using OPERA hotel system is an advantage.
- Long-term career orientation with the hotel
Yêu cầu hồ sơ
Công Ty Cổ Phần Xây Dựng Thương Mại Thới Bình (Thới Bình) thành lập vào ngày 16/01/2009 là một trong những doanh nghiệp có nhiều năm kinh nghiệm trong nhiều lĩnh vực như: thi công xây dựng công trình thủy lợi – cầu đường, cho thuê thiết bị cơ giới và gia công cơ khí, Đồng thời Thới Bình đã đầu tư nhiều dự án BOT, PPP và BT trọng điểm tại các tỉnh miền Tây….Trải qua nhiều năm xây dựng, phát triển và trưởng thành Công ty Thới Bình luôn cam kết làm việc trên nền tảng CHÍNH TRỰC – TÔN TRỌNG – CÔNG BẰNG . Với đội ngũ cán bộ lãnh đạo, quản lý năng động, sáng tạo; đội ngũ cán bộ khoa học kỹ thuật có trình độ nghiệp vụ và lực lượng công nhân lành nghề cùng với trang thiết bị hiện đại, đồng bộ… chắc chắn sẽ luôn mang đến cho quý khách hàng sự tin tưởng, sự hài lòng về các sản phẩm, dịch vụ do chúng tôi cung cấp.