Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Responsibility 1: Manage and improve existing external channels
- Ensure the well run of existing external channels at all stores, including dealing with emergency operation situations, and detecting, informing, and supporting Product team to manage trader transactions (high value transactions with low product profit rate).
- Standardize and improve operations (including create and update appropriate SOPs), and optimize store resources.
- Track and measure store staff’s productivity; evaluate and improve staff’s productivity.
- Connect, build, and maintain healthy network between HO, store staffs, and partner’s personal in-charge (KAM).
- Increase customer satisfaction, maintain loyalty customers, and attract new customers through high-quality services (including helpful and fast CS activities), and attractive marketing activities.
- Support stores in administration activities, including expenses/ invoice reconciliation and posting, and other admin tasks.
- Responsibility 2: Approach new external channels (including expand existing channels to all stores)
- Conduct R&D activities to identify and propose new business opportunities and new partners to balance benefits and reduce risk of counting too much on some specific channels.
- Prepare and review contracts and related documents for the current and approach new channels.
- Manage and balance channels benefits to ensure sustainable growth.
Yêu Cầu Công Việc
- Qualifications (Essential): Bachelor’s Degree
- Major: E-commerce, Business Administration, Supply Chain and Logistics, Marketing or equivalent
- Professional Certificate (If any)
- Essential Skills and Experience:
- Sales-oriented, data-driven;
- Growth and service mindset;
- Logical thinking, critical thinking, and problem solving;
- Knowledge of ecommerce and/or business.
- Proactive and highly motivated team player.
- Responsibility and accountability;
- Organizational and time-management skills.
- Good communication skills.
- Proficient in Microsoft Excel, Google Sheet.
- Analytics skills, and BI tools (Power BI and Tableau).
- Other special requirements:
- Good English communication (reading and writing);
- Ready to travel (domestic stores);
- Ready to work overtime.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 30
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần xuất nhập khẩu tổng hợp Đông Nam Á là công ty chuyên nghiệp trong lĩnh vực in ấn tem nhãn mã vạch. Chúng tôi cung cấp các giải pháp in ấn toàn diện nhất. Với các hoạt động thiết kế, tạo mẫu, in ấn và cung cấp các sản phẩm dịch vụ in ấn như giấy decal in tem, ribbon in tem, các loại máy in mã vạch, phụ kiện in ấn.
Sản phẩm của chúng tôi là các loại tem nhãn phục vụ sản xuất hàng điện tử, các loại tem nhãn thực phẩm, tem nhãn dược phẩm, tem nhãn mỹ phẩm, các loại tem nhãn hàng gia dụng... Với 20 năm kinh nghiệm trên thị trường in ấn sản xuất tem nhãn, chúng tôi cung cấp giải pháp tốt nhất giúp doanh nghiệp nâng cao hiệu quả công việc phục vụ cho các hoạt động quản lý sản xuất, quản lý giao nhận, quảng bá nhãn hiệu, phát triển thị trường, tăng khả năng tiếp cận thị trường và nâng cao được hiệu quả sản xuất kinh doanh.
Chúng tôi cam kết mang tới những sản phẩm tốt nhất đáp ứng mọi yêu cầu của quý khách hàng với giá thành phù hợp nhất.