Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Bank and cash payment, cashflow
- Sales booking and report
- Tax: CIT, FCWT
- Other works when required
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's degree in Finance or Accounting.
- Proficiency in English, with a TOEIC score of 550 or higher (including the speaking test), or an IELTS score of 5.5 or higher.
- Advanced Excel skills. Experience working with SAP software is a plus.
- Microsoft Power Platform skill or IT database handling skill is an advantage.
- Ability to work independently and handle work pressure.
- Detail-oriented, hardworking, and honest.
- Preference will be given to candidates living near the company area.
- Benefits
+ Negotiated salary. Beside the basic salary, the employees shall receive other allowances regulated by the company.
+ Working time: 48 hours/ week. The rest time is regulated by the Laws and the company
+ Deliver full PPE as job requirement
+ Salary increment, bonus and other benefits as the company’s regulation.
+ Social, medical and unemployment insurance contribution
Interested candidates should submit their:
+ CV (This is the form required by Laws)
+ Copies of university diploma and academic transcript
+ Application letter and CV in English (mentioned the position you applied)
+ Copy of identification
+ Birth certificate
+ Cover letter with Job Title and detail CV in English with your picture, ID number, current address, contact phone number and desired salary.
Via e-mail of the Company’s Human Resources Section or to address of the company at Plot A9, Thang Long Industrial Park II, Lieu Xa Commune, Yen My District, Hung Yen no later than 31th Dec, 2024
Remark:
- Forced, bonded (including debt bondage) or indentured labor, involuntary prison labor, slavery or trafficking of persons shall not be used.
- Candidates do not have to pay any fees when apply the company
- Only short- listed candidates will be contacted.
- Early applied CV will be preferred
- Recruitment schedule: After collecting your CVs, the company shall contact with applicants via telephone.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Kiểm Toán Việt Úc là tổ chức Kiểm toán độc lập được cấp giấy phép và thành lập năm 2007 tại nước Cộng Hòa Xã Hội Chủ Nghĩa Việt Nam.
Chúng tôi là một tổ chức dịch vụ chuyên nghiệp có uy tín chuyên cung cấp các dịch vụ kiểm toán, tư vấn thuế và tư vấn doanh nghiệp nhằm xây dựng lòng tin và nâng cao giá trị của khách hàng và của các cổ đông.
Chúng tôi có văn phòng chính tại Thành phố Hồ Chí Minh và 3 Chi nhánh, bao gồm chi nhánh tại nước Úc, và 10 Văn phòng đại diện. Chúng tôi cũng đã phát triển mối quan hệ hợp tác với ATB Albina Solutions tại Ba Lan. Kiểm toán Việt Úc tiếp tục xây dựng những thành công của mình nhờ tầm nhìn rõ ràng, giá trị xác định và trên hết là con người. Kể từ năm 2017 Việt Úc đang phát triển nhanh hơn bao giờ hết, danh tiếng của chúng tôi ngày càng tăng.