Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Job Summary:
Responsible for generating sales through creative displays that capture customers’ attention. Leading Visual Merchandise (VM) projects execution to ensure that the customer experience is optimized to drive sales and profitability. Creating an engaging and immersive environment to differentiate the company's products from competitors and build brand recognition and loyalty among customers.
Budgeting & Planning:
- Create and implement a visual merchandising tactical strategy/ plan for the stores, ensuring that the strategy is in line with our brand, products, and target market.
- Develop & manage visual concept for new product, seasonal products, promotion and events.
- Manage VM budgets and ensuring that all productions are executed within budget constraints.
- Work with suppliers to ensure on quality and timeline production for graphics in store.
Visual Merchandise Execution Management:
- Create a set of communication tools for giving customers clear information on products/brands.
- Creating eye-catching store layouts that showcase the brand and aesthetic of the company.
- Train Visual Merchandisers and store staff on VM techniques and standards, ensuring that they are able to effectively maintain displays and create an engaging customer experience.
- Liaise and coordinate with supply chain to produce finished artwork, POS material and signage.
- Liaise and coordinate with operations and merchandiser in the implementation of promotional brand activities and visual retail executions.
In-store Visual Merchandising:
- Conduct frequent store visits with VM Store Visit report submitted to evaluate on store POP (Point of Purchase) and VM tools condition to ensure the stores follow brand and VM standards.
- Responsible for VM tools management, ensure all stores have the right VM tools.
Yêu Cầu Công Việc
- Have 1 to 2 years of experience in Branding and Product MKT in the F&B and FMCG industries.
- Proficiency in presentations and powerpoint presentations.
- Have skills in data and market analysis.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 9 Tr - 12 Tr VND
Kingfoodmart là Công ty thành viên của Tập đoàn Seedcom - Công ty chủ quản của các công ty như Chuỗi cafe The Coffee House; Chuỗi thời trang Juno - Hnoss; Công ty giao nhận vận chuyển Giaohangnhanh, Ahamove; Công ty giải pháp công nghệ Haravan;...
Kingfoodmart được thành lập từ cuối năm 2018, là chuỗi siêu thị thực phẩm mini chuyên cung cấp rau củ, thịt cá và trái cây tươi ngon, chất lượng cùng nhu yếu phẩm, hàng gia dụng, phục vụ đầy đủ cho nhu cầu hàng ngày của gia đình.
Kingfoodmart hiện có hơn 40 siêu thị (tính tới cuối tháng 9/2023), chủ yếu ở thành phố Hồ Chí Minh. Chuỗi đang liên tục mở rộng và dự kiến đạt hơn 100 siêu thị cho tới hết năm 2024 và mục tiêu mở hàng ngàn siêu thị ra các tỉnh thành khác ở Việt Nam cho tới năm 2030
Review Kingfoodmart
Nhiều goup private tạo ra để nói xấu sau lưng. Văn hoá tám chuyện tràn lan
Công việc châm hàng khá nhẹ nhàng, đồng nghiệp nhiệt tình, vui vẻ
Lương công ty trả cho nhân viên thấp. Công ty bắt nhân viên chạy KPI đến cuối tháng còn thưởng thì theo cảm tính.