Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Role:
Manage and create visual content for use across multiple platforms and projects, ensuring all deadlines are met. This includes creating images and videos for Lovepop.com, Amazon, social media channels (Facebook, Instagram, TikTok), seasonal marketing campaigns, and related digital assets. Additionally, create photographs for printed catalogs and use at Lovepop’s retail locations.
Have knowledge of video editing techniques - adding audio, color correction, color grading, trimming, adding transitions, applying visual effects and graphics.
Provides leadership, guidance/ direction and ongoing coaching and on-the-job training to direct reports.
Responsibility:
Partner with a US creative agency or photographer to produce high quality product images/ videos for Lovepop's marketing and retail needs.
Work with Marketing Assets Design Manager to build and implement processes for photography/ video project requests, project management, and deliverables.
Effectively communicate with the US Marketing Creative team to ensure projects stay on track and deliver the desired outcomes.
Manage Lovepop’s photography assets and ensure accessibility by all internal/ external stakeholders.
Maintain a clean and orderly photography studio, manage purchasing and planning props for lifestyle and seasonal photo shoots, buying or renting equipment for projects as needed.
Yêu Cầu Công Việc
Required competencies:
Vocational degree and above with focus on: photography, video, digital media, multimedia...
Minimum of 3 years experience in a similar position.
Solid experience of commercial product photography/ video and comfortable with Adobe CC (Photoshop, Lightroom, Bridge, Premiere, After Effects).
Familiarity with studio photography/ video setup, lighting and equipment.
Experience with photography post production, video editing, files management.
Knowledge of 3D rendering as an additional editing tool is a plus.
Good communication skills and effective task management.
Open to collaboration with a willingness to learn and receive feedback.
Good communication in English (both verbally and in writing) is a plus.
Willingness to work flexible hours to stay aligned with Lovepop’s US team.
Desired competencies:
Creativity, problem solving, motivating others
Goal driven and extremely detail oriented.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Trung cấp
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Ra mắt năm 2007 với sản phẩm chủ lực là sổ và vở, hiện nay KLONG đang sản xuất và kinh doanh các loại đồ dùng học tập cho học sinh và văn phòng phẩm cho người đi làm với ưu điểm khác biệt về thiết kế độc đáo mang tính thẩm mỹ cao và sự tiện ích của sản phẩm.
Tầm nhìn và sứ mệnh: Trở thành thương hiệu văn phòng phẩm & đồ dùng học sinh hàng đầu tại thị trường Việt Nam. Công ty sẽ phát triển dựa trên thông hiểu thị trường trong nước và các giá trị khác biệt mà sản phẩm đem lại cho người tiêu dùng.
Giá trị khác biệt: KLONG cung cấp cho khách hàng những sản phẩm, dịch vụ gia tăng giá trị, tiện ích nhất thoả mãn tối đa việc học tập và làm việc hiệu quả;
Chuẩn mực đạo đức: KLONG coi trọng chuẩn mực đạo đức nghề nghiệp, trách nhiệm xã hội, tất cả vì lợi ích của khách hàng, cộng đồng;
Đổi mới: Cán bộ, nhân viên KLONG không ngừng học hỏi, ứng dụng công nghệ hiện đại, cải tiến, hoàn thiện, đổi mới sản phẩm;
Tôn trọng: KLONG xây dựng môi trường văn hoá công ty tiến bộ, tôn trọng quan điểm, ý tưởng của cán bộ, nhân viên, khách hàng. Quyền lợi khách hàng được quan tâm đặc biệt với vị trí ưu tiên hàng đầu.