Công Ty TM & SX Tân Hùng Cơ

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm Công Ty TM & SX Tân Hùng Cơ

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TM & SX Tân Hùng Cơ
Việc Làm B2B Development Senior Executive (Gia Tot)
Công Ty TM & SX Tân Hùng Cơ
1 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 10
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 10
Thông tin cơ bản
Mức lương: 1 - 1 triệu
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 16/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 17/08/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Lô B Khu đô thi mới An Phú An Khánh Quận 2,Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

MISSION STATEMENT
Assist B2B Development Senior Manager in initiating and developing specific customer strategy and sales initiatives.
Work with the Merchandise department and assist the B2B Development Senior Manager in defining assortment solutions for tap hoa, minimart, etc.
Become the expert of the respective customer group and develop a detailed understanding of customers' needs and service requirements.
Partner with SalesForce to implement tools and strategies to approach customers and develop customer portfolio
Set up a partnership within the Marketing team and across the organization to initiate and coordinate projects required for specific promotions and marketing efforts.
KEY RESULT AREAS
Supports B2B Development Senior Manager to initiate and develop the target group positioning process by segment through:
Understanding customers, competitors, and solutions (market research)
Defining the business propositions: range, price, merchandising (by segment), and marketing & communication (promotion)
Understanding the business, needs, and market drivers of the core target groups
Working on developing processes, tools, and solutions to support the customer by providing target-appropriate products and services
Initiate customer support & partnership program to the life cycle phase by:
Set up listening channels with key customers and within SalesForce and Operations organization to establish a rich source of information and knowledge serving as the base upon which further strategies like assortment & product development, pricing policy, loyalty program, customer approach, and Customer services can be developed.
Initiate, develop, and maintain a communication plan for various departments and a training program for the Sales Force to improve effectiveness and achieve individual levels of specialization.
WORKING RELATIONSHIPS
Internal
Operations, Merchandise, Marketing, Admin, HR, Controlling, PR
External
Purchasing Managers, Chefs, F&B Managers, Culinary, Restaurants, Agencies, Consultancies, Relevant government bodies, Selected suppliers, Purchasing Managers, Mom & Pop Customers.
PEOPLE SPECIFICATIONS
University degree, preferably in Economics, Business Management, Marketing
FMCG or trade / retail experience, at least 3 years of relevant working experience
Good expertise and intuition in marketing, customer insights
Good knowledge and understanding of local market, commodities, FMCG
Entrepreneurial and customer-focused, ability to quickly grasp and adapt to the MMVN business and how wholesale trading works
A hands-on professional with excellent communication and negotiation skills
High ability to understand and implement strategies and concepts
Must be fluent in Vietnamese and English (both written and spoken)
Self-disciplined with the ability to work independently and under stress
Strong analytical ability and good in data/figures.
MM Mega Market Việt Nam (MMVN) xây dựng chiến lược hướng đến việc xây dựng Chuỗi cung ứng Hiện đại, giúp Kết nối trực tiếp từ Trang trại và Nhà sản xuất Địa phương với đa dạng Kênh phân phối, đảm bảo Nguồn gốc Hàng Hóa với trên 90% Sản phẩm được sản xuất tại Việt Nam.
MM Mega Market Việt Nam (MMVN) xây dựng chiến lược hướng đến việc xây dựng Chuỗi cung ứng Hiện đại, giúp Kết nối trực tiếp từ Trang trại và Nhà sản xuất Địa phương với đa dạng Kênh phân phối, đảm bảo Nguồn gốc Hàng Hóa với trên 90% Sản phẩm được sản xuất tại Việt Nam.

Yêu cầu công việc

Data Analyst
Lãnh Đạo
Marketing
Thuyết Phục

Quyền lợi được hưởng

Thưởng Lễ-Tết
Thưởng Tháng 13
Văn Hóa Công Ty Tốt
Văn Phòng Tiện Nghi
đào tạo nội bộ
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TM & SX Tân Hùng Cơ
Công Ty TM & SX Tân Hùng Cơ Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
3-5-7-9-11-13, đường 53A, phường Tân Tạo, quận Bình Tân, thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Là một trong những nhà sản xuất hạt màu lớn nhất phân phối trong nước và xuất khẩu tại Việt Nam, lãnh đạo và nhân viên trong hệ thống toàn công ty đều nhận thức rõ sự tồn tại của chính mình thể hiện qua việc thực hiện cam kết chất lượng đồng nhất trên từng lô hàng trước khi xuất xưởng đến với khách hàng theo hệ thống quản lý chất lượng ISO 9001:2008, để đảm bảo thực hiện cam kết chất lượng với khách hàng, chúng tôi thường xuyên mở các khóa đào tạo, cập nhật kiến thức chuyên môn cho đội ngũ nhân viên kiểm tra chất lượng cũng như công nhân trực tiếp sản xuất.

Chúng tôi thực hiện kiểm tra chỉ tiêu thông số từng nguyên vật liệu đầu vào, giám sát quá trình cân nguyên vật liệu, chất lượng hoàn thành sau khâu phối trộn cũng như các chỉ tiêu thành phẩm theo yêu cầu khách hàng của khâu sản xuất thành phẩm với đầy đủ thiết bị hiện đại.

Những nghề phổ biến tại Công Ty TM & SX Tân Hùng Cơ

Bạn làm việc tại Công Ty TM & SX Tân Hùng Cơ? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty TM & SX Tân Hùng Cơ

Công Ty TM & SX Tân Hùng Cơ

Click để đánh giá