Việc làm Công Ty TNHH Aloha Consulting Group

Cập nhật 11/12/2024 10:57
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Aloha Consulting Group
C&B Specialist
Công Ty TNHH Aloha Consulting Group
3 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 27/12/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 82 Trần Huy Liệu, Phường 15,Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

  • In charge of timely payment of monthly salary, allowance, OT, Incentive, SHUI, PIT, final payment for employees;
  • Control employees time sheets/attendance and reconcile with payroll;
  • Follow-up of annual leave;
  • Process procedures of sickness, maternity, convalescence to Social Insurance Dept.;
  • Prepare and timely process required reports on the labor status to DOLISA and any other labor/Social Insurance related periodic reports as required by the law;
  • To apply for issuance PIT code for employees, register for dependent relief;
  • Handle PIT declaration and finalization with the HR Manager;
  • Maintain & always keep up-to-date the Personnel database and employees information;
  • Handle document processing for personnel changes in the company upon request (promotion, termination, transfer, salary adjustment, disciplinary measure...);
  • Handle general healthcare insurance claims;
  • Respond timely and follow-up with high level of customer service to the employees HR related issues;
  • Follow up staff performance appraisal; renewal of labor contracts, update of employees’ promotion, transfer, termination and exit interview;
  • Analyze compensation policies, new government regulations and prevailing wage rates to develop competitive compensation plan;
  • Support the yearly events such as team-building; year-end party, in-house training courses;
  • Other tasks as assigned by the HR Manager and/or BOM.

Yêu cầu công việc

  • University Degree in related faculties or similar;
  • Experience in Education is a plus;
  • Minimum 2-3 year experience in HR & processing payroll, SHUI...in company size from 250 headcount;
  • High focus on details; Always strive to ensure 100% payroll accuracy;
  • Good communication and problem-solving skills
  • Experience using HRM Software is a plus
  • Good English

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary
  • Mon-Fri, 9AM - 6PM, WFH policy
  • Ample room to grow professionally, in a global environment
  • Friendly work environment, no office politics
  • Experience the true startup spirit of a fast growing and well funded Silicon Valley startup
  • Opportunity to work on a mission that can transform the lives of 1.5 Billion language learners around the
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Aloha Consulting Group
Công Ty TNHH Aloha Consulting Group Xem trang công ty
Quy mô:
__
Địa điểm:
Lầu 4-6, Press Club, 59A Lý Thái Tổ, Quận Hoàn Kiếm, Hà Nội / Lầu 2, Deutsches Haus, 33 Lê Duẩn, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh

VỀ ALOHA CONSULTING GROUP (ACG) Tầm nhìn của chúng tôi là: "Trở thành công ty tư vấn hàng đầu ở Đông Nam Á, tập trung vào việc tận dụng các yếu tố con người và công nghệ để dẫn dắt các đối tác của chúng tôi hướng tới sự tăng trưởng và hiệu suất cao hơn cùng với niềm vui"

Chúng tôi mong muốn trở thành giải pháp một cửa cho khía cạnh Nhân tài & Con người cho khách hàng của chúng tôi tại Việt Nam và Đông Nam Á:

Bạn làm việc tại Công Ty TNHH Aloha Consulting Group? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty TNHH Aloha Consulting Group

Công Ty TNHH Aloha Consulting Group

Click để đánh giá