Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Contact Center Quality Assurance Specialist (Chuyên viên Quản lý Chất lượng Tổng đài Dịch vụ Khách hàng)
Amer Việt Nam
17 việc làm
1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
10/12/2024
Hạn nộp hồ sơ:
09/01/2025
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Prudential’s purpose is to be partners for every life and protectors for every future. Our purpose encourages everything we do by creating a culture in which diversity is celebrated and inclusion assured, for our people, customers, and partners. We provide a platform for our people to do their best work and make an impact to the business, and we support our people’s career ambitions. We pledge to make Prudential a place where you can Connect, Grow, and Succeed.
Reporting to the Contact Center Senior Manager, the Contact Center Quality Assurance is responsible for assessing the quality of the performance of contact center employees who deal with existing and potential customers. The QA will monitor service calls to assess communication technical accuracy, customer service performance, and conformity to PVA’s policies and procedures. The QA is responsible for executing, monitoring, and controlling the team operations follow to PVA’s policies and procedures; as well as make recommendation for enhancements to training materials as needed to enhance the overall customer experience.
Prudential is an equal opportunity employer. We provide equality of opportunity of benefits for all who apply and who perform work for our organisation irrespective of sex, race, age, ethnic origin, educational, social and cultural background, marital status, pregnancy and maternity, religion or belief, disability or part-time / fixed-term work, or any other status protected by applicable law. We encourage the same standards from our recruitment and third-party suppliers taking into account the context of grade, job and location. We also allow for reasonable adjustments to support people with individual physical or mental health requirements.
Reporting to the Contact Center Senior Manager, the Contact Center Quality Assurance is responsible for assessing the quality of the performance of contact center employees who deal with existing and potential customers. The QA will monitor service calls to assess communication technical accuracy, customer service performance, and conformity to PVA’s policies and procedures. The QA is responsible for executing, monitoring, and controlling the team operations follow to PVA’s policies and procedures; as well as make recommendation for enhancements to training materials as needed to enhance the overall customer experience.
Prudential is an equal opportunity employer. We provide equality of opportunity of benefits for all who apply and who perform work for our organisation irrespective of sex, race, age, ethnic origin, educational, social and cultural background, marital status, pregnancy and maternity, religion or belief, disability or part-time / fixed-term work, or any other status protected by applicable law. We encourage the same standards from our recruitment and third-party suppliers taking into account the context of grade, job and location. We also allow for reasonable adjustments to support people with individual physical or mental health requirements.
Khu vực
Amer Việt Nam
Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Lô LA9, Đường Số 1, KCN Xuyên Á, X. Mỹ Hạnh Bắc, H. Đức Hòa
Công ty TNHH Amer Việt Nam là một chi nhánh tại Việt Nam của tập toàn Amer. Tập toàn AMER chuyên về lĩnh vực dầu bôi trơn, chống rỉ và chất tẩy rửa phục vụ ngành công nghiệp, hiện có 7 nhà máy sản xuất cùng 2 trung tâm nghiên cứu và phát triển công nghệ, trong đó có hơn 6.000m2 phòng thí nghiệm và hơn 500 thiết bị thí nghiệm đẳng cấp quốc tế. Tất cá các sản phẩm dầu động cơ đều được chứng nhận bởi Viện Dầu khí Hoa Kỳ API(American Petroleum Institute). Tất cá các nguyên liệu thô và sản phẩm được kiểm tra theo tiêu chuẩn ROHS của EU và không chứa các chất cấm. Amer miễn phí cung cấp các dịch vụ cho khách hàng như: hướng dẫn rửa bể dầu và thay dầu tại chỗ, hàng năm định kỳ kiểm tra chất lượng dầu và cung cấp báo cáo kiểm tra.
Những nghề phổ biến tại Amer Việt Nam
Bạn làm việc tại Amer Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Amer Việt Nam
Click để đánh giá