Mô tả công việc
JOB SUMMARY
Supply guests with directions and information regarding property amenities, services, and hours of operation, and local areas of interest and activities. Contact appropriate individual or department (e.g., Bellperson, Front Desk, Housekeeping, Engineering, Security/Loss Prevention) as necessary to resolve guest call, request, or problem. Follow up with guests to ensure their requests or problems have been met to their satisfaction. Receive, record, and relay messages accurately, completely, and legibly. Respond to special requests from guests with unique needs. Communicate VIP arrivals to designated personnel for escort and delivery of amenities.
Follow all company policies and procedures; report accidents, injuries, and unsafe work conditions to manager; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; protect company assets. Welcome and acknowledge all guests according to company standards; anticipate and address guests’ service needs; thank guests with genuine appreciation. Speak with others using clear and professional language; answer telephones using appropriate etiquette. Develop and maintain positive working relationships with others; support team to reach common goals. Comply with quality assurance expectations and standards. Identify and recommend new ideas, technologies, or processes to increase organizational efficiency, productivity, quality, safety, and/or cost-savings. Stand, sit, or walk for an extended period of time or for an entire work shift. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
Quyền lợi được hưởng
• 05 working days | 02 day-off per week
• Duty meal & Uniform provided by hotel
• Taxi for late-night shift| Free motorbike & car parking
• Cross training & Cross exposure & Task force opportunities
• Take care culture
• Baby born gift| Birthday gift| Marriage allowance| Bereavement allowance
• Annual health check
• Associate special discount for hotel rooms and F&B services at International Marriott properties
• Career path in the most respected and prestigious hotel companies in the world
Yêu cầu công việc
Related Work Experience: At least 3 years of related work experience.
Diploma or degree preferred in hospitality or related field
Yêu cầu hồ sơ
• OR Fill in the application form at Loss & Prevention room at the hotel (No.8 - Do Duc Duc - Nam Tu Liem - Hanoi)
• Interview appointments will be set up for potential candidates as soon as possible.
• Recruitment page: JW Marriott Hanoi - Human Resources
Giữa nhịp sống hối hả, Công ty TNHH Arena Premier Club (The Arena Travel) thấu hiểu mong muốn tận hưởng những giây phút thư giãn bên gia đình và người thân của mỗi người.Với sứ mệnh mang đến những chuyến đi an toàn và tiện lợi, The Arena Travel đã tạo ra người “trợ lý du lịch” luôn đồng hành từ xa cùng bạn, và khiến chuyến đi của bạn trở thành những ký ức đẹp đẽ nhất.
The Arena Travel định hướng phát triển trở thành đơn vị hàng đầu trong lĩnh vực cung cấp dịch vụ lưu trú và quản lý kỳ nghỉ. Chúng tôi không ngừng nỗ lực để mang đến cho quý khách hàng những trải nghiệm nghỉ dưỡng đẳng cấp và đáng nhớ tại các khu resort, khách sạn và điểm du lịch nổi tiếng trên cả nước và quốc tế.
Với hơn 5 năm hoạt động trong lĩnh vực du lịch, The Arena Travel tự hào cung cấp đa dạng các dịch vụ du lịch:
- Tour du lịch trọn gói: Khám phá các điểm đến trong trong và ngoài nước với lịch trình hấp dẫn, tối ưu chi phí.
- Combo nghỉ dưỡng: Đặt phòng khách sạn, vé máy bay, tour du lịch linh hoạt theo nhu cầu của khách hàng.
- Dịch vụ MICE: Tổ chức hội nghị, hội thảo, sự kiện chuyên nghiệp, đẳng cấp.
- Du lịch teambuilding: Tăng cường gắn kết tinh thần đồng đội qua những chuyến du lịch độc đáo.
- Trợ lý du lịch: Trợ lý từ xa luôn đồng hành cùng khách mỗi khi cần.