Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Develop and implement an annual Customer Care Plan for each brand to retain old customers and increase the rate of returning old customers.
- Coordinate with the Customer Service Department to develop Customer Loyalty programs and budgets for customer groups.
- Monitor, deploy and evaluate Customer Loyalty programs and activities.
- Collect, track and evaluate customer data throughout the entire business system.
- Analyze and manage customer information.
- Build & implement customer care activities, maintain loyalty throughout the system.
- Deploy and coordinate with other department to deliver of effective customer activities.
2. General Duties: Coordinate with the Company/relevant branches/stores to resolve customer complaints for each specific case and issue system warnings to improve the quality of customer service at the system.
3. Partnership Activity: Expand and develop new customers & new revenue sources through building Partnership activities.
4. Improve customer experience - CX:
- Build and deploy general CX activities throughout the system and specific activities in each region to improve customer experience.
- Coordinate with departments and stores to build and implement solutions to improve Voice of customer index.
- Effective CX budget management
5. Other tasks as directed by superiors
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor degree in Business Management, Marketing or related field
- At least 3 year of experience in the same position, fashion retail industry experience preferred
- Have knowledge about customers, physoclogy and experience in CRM functions.
- Computer soft skills.
- Able to work under high pressure environment and work efficiently to meet deadlines
- Ability to work independently or good sense of team-work
- Negotiation, communication and interview skills
- Good control of documents
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 2 months
- Độ tuổi: 25 - 35
- Thời gian làm việc: 8:00 - 17:00 from Monday to Friday
- Lương: Cạnh tranh
Giữa nhịp sống hối hả, Công ty TNHH Arena Premier Club (The Arena Travel) thấu hiểu mong muốn tận hưởng những giây phút thư giãn bên gia đình và người thân của mỗi người.Với sứ mệnh mang đến những chuyến đi an toàn và tiện lợi, The Arena Travel đã tạo ra người “trợ lý du lịch” luôn đồng hành từ xa cùng bạn, và khiến chuyến đi của bạn trở thành những ký ức đẹp đẽ nhất.
The Arena Travel định hướng phát triển trở thành đơn vị hàng đầu trong lĩnh vực cung cấp dịch vụ lưu trú và quản lý kỳ nghỉ. Chúng tôi không ngừng nỗ lực để mang đến cho quý khách hàng những trải nghiệm nghỉ dưỡng đẳng cấp và đáng nhớ tại các khu resort, khách sạn và điểm du lịch nổi tiếng trên cả nước và quốc tế.
Với hơn 5 năm hoạt động trong lĩnh vực du lịch, The Arena Travel tự hào cung cấp đa dạng các dịch vụ du lịch:
- Tour du lịch trọn gói: Khám phá các điểm đến trong trong và ngoài nước với lịch trình hấp dẫn, tối ưu chi phí.
- Combo nghỉ dưỡng: Đặt phòng khách sạn, vé máy bay, tour du lịch linh hoạt theo nhu cầu của khách hàng.
- Dịch vụ MICE: Tổ chức hội nghị, hội thảo, sự kiện chuyên nghiệp, đẳng cấp.
- Du lịch teambuilding: Tăng cường gắn kết tinh thần đồng đội qua những chuyến du lịch độc đáo.
- Trợ lý du lịch: Trợ lý từ xa luôn đồng hành cùng khách mỗi khi cần.