Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Mission of the role: To deliver the most forward and proactive Service planning, ensuring that Compressor Technique Service (CTS) operation requirements are met in a timely and efficient manner.
Main responsibilities
A. Forward Planning & follow-up
- Liaise with customers by phone or e-mail to arrange and confirm the service visits, and ensure customers are fully aware of the work and the date the work is to be carried out. Prepare customer work permits prior to the visit date.
- Ensure all parts/required tools/ material & qualified FSE are available prior to the visit date.
- Monitor and recording the progress to ensure work is fully completed, and any additional work is planned and completed in a timely fashion.
- Ensure all service orders are closed and/or invoiced immediately upon completion by service engineer.
B. Operations efficiency
- Regularly liaise with the Technical Manager and Field Service Engineers, internal departments, and other Service Centers to expedite customer requests.
- Maintain the Planning Board, to ensure that quality reports can be gathered via SAP reporting facilities.
- Maintain all KPIs on Power BI- Planner dashboard within Group Benchmark
C. Customer satisfaction
- Interact with customers to collect customer feedback and contribute to improvement of customer satisfaction level.
- Act as the Hotline of Service pick-up person when required.
D. Others
- Update service tasks in C4C as soon as possible upon receipt.
- Assist with contract processing when required.
- Undertake ad-hoc project tasks when required.
Yêu Cầu Công Việc
Required experiences
- 1 to 2-year experience in SAP/Power-BI planning and reporting system
- Experience to monitor and control plans of others to achieve assigned targets
- Experience in administration and documentation work is an advantage
- Good command of Microsoft office suite (Words, Excel, PowerPoint, OneNote…)
Required personal affinity
- Extrovert – like to interact with other people
- Positive thinking and can-do attitude
- Capable ownership with accountability
- Self-motivation to lead yourself to overcome challenges
- Having growth mindset. Quick to learn from different sources and apply new knowledge to work.
Required education & knowledge
- Bachelor’s degree in business administration, commercial or technical field, or proven by related work experience.
- Solid verbal and written English skills.
- Quick to learn Atlas Copco products and services at basic level.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty công nghiệp toàn cầu của chúng tôi đặt trụ sở ở Stockholm, Thụy Điển, với khách hàng ở hơn 180 quốc gia và hơn 49000 nhân viên.Atlas Copco tiên phong trong công nghệ và kỹ thuật, với chuyên môn được tất cả ngành công nghiệp trên toàn thế giới tin cậy. Các sản phẩm, giải pháp và dịch vụ dẫn đầu thị trường giúp đảm bảo hoạt động ổn định cho khách hàng, tối ưu hóa năng suất, giảm chi phí, giảm phát thải CO2 và giúp họ đạt được những tham vọng bền vững của riêng minh.
Review Atlas Copco
Môi trường làm việc độc hại, đầy rẫy chính trị, thiên vị, gian dối và đồng nghiệp hối hả.
Nơi làm việc lý tưởng. Tuy nhiên đồng nghiệp không hòa đồng.
Một nơi nên làm.