Mô tả công việc
- Search for customer information on all mass media and create a list of potential customers.
- Introduce restaurant services to customers by calling or meeting in person.
- Send service information emails, answer all customer-related questions and respond quickly.
- Respond to all questions on the sales website, fanpage, booking page, online food ordering.
- Sign contracts or close orders of customers who agree to use the service.
- Take care of old customers, potential customers
- Answer and support to resolve all issues related to the service.
- Send information, incentive programs, promotions to old and potential customers to persuade customers to re-sign contracts.
- Collaborate with all restaurant staff to build promotional activities, introduce services to customers through media channels or offline.
- Coordinate with departments to develop plans to find new customer lists, service usage, etc.
- Report all activities every week, month, year.
- Carry out other requests from superiors.
- Working time: Monday - Friday (08:30 – 17:30) and Saturday morning (08:30 – 12:30)
- Working place: No.1 ,Street 39, Thao Dien Ward, Thu Duc City, HCMC.
Quyền lợi được hưởng
- Basic salary: negotiable based on ability
- Service charge: are subject to business monthly/yearly result of the restaurant and as per the Company’s Policies.
- 12 annual leave per year, participate in insurance according to the laws of the Socialist Republic of Vietnam2
- Office lunch; discount when using services at every outlet in the company.
- Dynamic, friendly, youthful working environment
Yêu cầu công việc
- 2 years of relevant experience or an equivalent combination of education and work-related experience.
- Bachelor’s degree in Hospitality or related field.
- Problem solving, negotiation; reasoning, motivation, organizational and training abilities.
- Good looking suitable for the job
Yêu cầu hồ sơ
Nộp CV trực tiếp qua Hoteljob
Được ra đời sau những tháng ngày ấp ủ với mong muốn mang lại những làn gió với cho thị trường du lịch nghỉ dưỡng nói chung và “Kỳ nghỉ gia đình” nói riêng. Aurora là kết tinh từ nhiều năm kinh nghiệm của đội ngũ sáng lập cùng với áp dụng những công nghệ 4.0 hiện đại hứa hẹn đem lại những trải nghiệm dịch vụ trên cả tuyệt vời cho khách hàng. Sẽ xóa bỏ nhiều hạn chế đang tồn tại của du lịch nghỉ dưỡng.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
- Hoạt động tập thể: company trip, teambuilding hàng năm
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2023
Mission
-
Hiện tại Aurora đang cung cấp dịch vụ “Kỳ nghỉ gia đình” tại hệ thống Resort được đánh giá giá là điểm đến hàng đầu dành cho khách du lịch trong và ngoài nước khi đến Đà Nẵng: Resort Naman Retreat là một trong những resort đẳng cấp 5 sao hàng đầu tại Đà Nẵng. Đến với Naman, du khách sẽ được nghỉ dưỡng trong những căn phòng khách sạn sang trọng, những căn biệt thự đẳng cấp mang dấu ấn riêng của Naman Retreat. Được thiết kế theo tiêu chí thẩm mỹ siêu hiện đại, có hồ bơi riêng và nội thất vô cùng tiện nghi. Mỗi căn biệt thự là một tác phẩm nghệ thuật tinh tế hòa quyện giữa thiên nhiên, nắng vàng và biển xanh sẽ mang đến cho du khách một không gian nghĩ dưỡng độc đáo và ấn tượng từ những chất liệu truyền thống Việt Nam đơn giản như tre, gỗ, đá, nước,… Ocean Resort: tiêu chí đem lại không gian sống sang trọng, tinh tế mà vẫn hài hòa, quyến rũ, mỗi căn hộ tại đây đều được thiết kế theo phong cách hiện đại, có sự giao thoa hòa quyện giữa kiến trúc và thiên nhiên.