- Perform GL section, monitor book and financial report.
- Support and oversee other function AP/AR/FA/GL.
- Reconciling account balance.
- Prepare month end closing and year end closing.
- Ensure compliance with Group’s requirements.
- Analysis of financial status by collecting, monitoring and studying data, recommending actions.
- Identify financial status by comparing and analyzing actual results with forecast and budget.
- Provide technical support and advice on management accounting.
- Support Finance Manager/Assistant Finance Manager for establishing and enforcing financial and accounting policies and procedures, recommending actions.
- Contribute to team effort by accomplishing related results as needed.
- Other ad hoc tasks as requested.
- Finance/ Accounting degree or a professional accounting qualification (CPA/ACCA) and a minimum of 3-5 years of relevant work experience.
- Proactive and adaptable to a fast-growing environment
- Fluent in English
- Strong presentation skill
- Strong analytical and problem-solving skill
- Team-work morale
Công ty TNHH Bệnh Viện Đa Khoa Vạn Hạnh
Lịch sử hình thành và phát triển:
Bệnh viện Đa Khoa Vạn Hạnh được xây dựng để đáp ứng nhu cầu sức khoẻ của cộng đồng. Bệnh viện chính thức hoạt động vào ngày 27 tháng 07 năm 2000. Bệnh viện là một tòa nhà 5 tầng với tổng diện tích là 6,400 m2. Bệnh viện định vị ở khu vực quận trung tâm thành phố Hồ Chí Minh thuận lợi cho sự đi lại của bệnh nhân và việc sử dụng các dịch vụ tiện ích của thành phố.
Năm 2012 thành lập thêm các khoa - đơn vị:
- Khoa Phẫu thuật Tạo hình Thẩm mỹ.
- Khoa Chấn Thương Chỉnh Hình.
- Đơn vị chạy thận nhân tạo.
Năm 2013 thành lập thêm các khoa - đơn vị:
- Đơn vị tế bào gốc.
Hệ thống Y tế Vạn Hạnh:
Bệnh viện Đa Khoa Vạn Hạnh có 135 giường bệnh, trang bị đầy đủ các dịch vụ chuyên khoa sử dụng những kỷ thuật y khoa tiên tiến.
Bệnh viện Vạn Hạnh bao gồm những phòng được trang bị theo đúng quy định của ngành Y tế với những loại phòng VIP, phòng đơn, phòng 2 giường, phòng 4 giường và phòng 6 giường tạo thuận lợi cho sự chọn lựa của khách hàng.