Mô tả công việc
POSITION SUMMARY:
Answer incoming phone calls primarily from external callers in a timely and professional manner that reflects highly on the hotel and brand.
RESPONSIBILITIES:
- Process all incoming and outgoing calls accurately and courteously.
- Record and controls accurately wake up calls.
- Page guests in co-operation with concerned departments.
- Record all entries on traffic sheets.
- Assist guests with international calls and directory queries.
- Call guests by name whenever possible.
- Page staff member when requested.
- Abide by principles of guest privacy.
- Handle guests’ needs or requests and reports complaints to the Call Center Manager.
- Report on logbook daily.
- Bill call costs.
- Aware of local telephone listings and frequently dialed numbers.
- Strictly abides by standards policies and procedures governing cases of emergency such as fire, bomb scare and other critical situations.
- Advise defects on switchboard equipment to Manager.
- Maintain a clean work environment.
- Attend to all guest queries and requests promptly.
- Maintain detailed knowledge of the Hotel’s fire, life and safety system.
- Maintain detailed knowledge on the Emergency Response Team and workings of the telephone room in this regard.
- Maintain Hotel Information.
Quyền lợi được hưởng
- Salary: Negotiate
Yêu cầu công việc
ABILITIES / KEY COMPETENCIES / SKILLS:
- Good communication skills.
- Good Interpersonal Skills.
- Proficient in the use of Microsoft Office and Front Office System.
- Fluent in English.
- Second foreign language is preferred.
EDUCATION / CERTIFICATES / EXPERIENCE:
- High School or Vocational Certification in Hotel Management, Business Administration, English or related field.
- 1 year experience in customer service or switchboard operator.
Yêu cầu hồ sơ
Cty TNHH Bình Minh Tải là nhà vân tải chuyên nghiệp trong lĩnh vực dịch vụ vận tải hàng hóa bằng đường bộ.
TÔN CHỈ & ĐỊNH HƯỚNG
Chúng tôi khẳng định vị trí dẫn đầu về an toàn, sự khoa học và nhanh chóng và uy tín trong ngành vận tải hàng hóa.
SỨ MẠNG / NHIỆM VỤ
Không ngừng vận động để đạt được sự phát triển bền vững trong môi trường kinh doanh toàn cầu bằng hệ thống quản lý khoa học và tiên tiến, hệ thống vận tải luôn được đầu tư mới, đội ngũ tài xế cẩn thận, lành nghề và tâm huyết để cung cấp cho khách hàng dịch vụ vận tải với chất lượng tốt nhất và giá cả cạnh tranh.
TRIẾT LÝ KINH DOANH
Khách hàng đồng hành và phát triển cùng công ty
VĂN HÓA CÔNG TY
– Bình Minh Tải luôn đề cao uy tín, chất lượng và nhanh chóng, tận dụng mọi nguồn lực của doanh nghiệp, trong đó nguồn nhân lực luôn được chú trọng, đào tạo, rèn luyện đạo đức.
– Sự nỗ lực trong học tập và công tác của các thành viên được tưởng thưởng xứng đáng bằng thù lao vật chất, bằng động viên tinh thần và bằng việc bổ nhiệm vào những vị trí xứng đáng.
– Xây dựng nếp văn hóa mỗi thành viên trong công ty đều sống có nghĩa tình, đoàn kết thương yêu, đùm bọc và giúp đỡ nhau.
– Bình Minh Tải luôn giáo dục cán bộ, nhân viên của mình sống và làm việc theo pháp luật; đề cao tư tưởng Nhân – Lễ – Nghĩa – Trí – Tín, có tinh thần trách nhiệm đối với công việc, xã hội và cộng đồng.