Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Key Accountabilities
Quality Assurance (80%)
- Build up and implement the Quality Assurance procedures for Call Center (CC).
- Assure CC is operated and provides services following procedures and guidelines.
- Early detect/ inspect issues related CC operations, then propose appropriate action plans to correct and fix issues, implementing service recovery and prevent the issue recurrence in the future.
- Conduct training/ refresh training for CC staff.
- Create standard works for CC’s staff and make sure them follow and apply on their daily work.
- Co-operate with relevant Departments on improving customer services at Call Center.
Back-up force for CC in daily work (10%)
- Plays the roles of back-up force for CC when needed, support CC’s staff to handle the customer‘s complaints
Others (10%)
- Join as a key member in CC’s activities, projects…
- Contribute to maintain professional office environment by ensuring compliance with company policies (labor regulations, office rules, dress code, working time etc.)
- Positively recommend changes in workflow to increase service quality, decrease paperwork and turn-around time.
- Perform other tasks as assigned by managers from time to time
Benefit
- Competitive salary (100% salary during probation).
- Bonus: 13th-month salary and the performance-based bonus of up to 30% of the total annual package.
- Full social insurance, personal accidental & health care insurance, group life insurance (death and dismemberment).
- Provide an advanced Health Medical pre-check-up from the 1st week of your probation.
- Gifts for new comers and on special occasions
- Modern facilities in the spacious office
- 15 Annual leaves
Yêu Cầu Công Việc
- Graduated University/ College
- At least 3 years’ experience in CS of Life insurance company. Experience in QA is an advantage.
- Good customer services experience, esp. at Call Center
- Demonstrate accuracy and thoroughness. Work in an organized manner.
- Effective communication skills: writing, speaking and listening.
- Ability and willingness to learn and adapt to the company working environment.
- Ability to contribute to a productive work environment: positive, team-oriented, customer-oriented.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 25 - 40
- Lương: Cạnh tranh
Video Tuyển Dụng
Công ty TNHH CEI International Investmen
Công ty cung cấp các dịch vụ lắp ráp bảng mạch in và hộp, thiết kế và sản xuất thiết bị. Nó được trang bị tốt để cung cấp các dịch vụ giá trị gia tăng như quản lý vật liệu, bố trí mạch, kỹ thuật phát triển và nguyên mẫu, dập kim loại và các bộ phận gia công chính xác.
Công ty phục vụ khách hàng trong phân khúc thị trường thiết bị công nghiệp. Chúng bao gồm các màn hình phát quang điện được sử dụng trong các ứng dụng công nghiệp, giao thông và y tế, thiết bị y tế và chăm sóc sức khỏe; thiết bị văn phòng như máy photocopy kỹ thuật số, dụng cụ phân tích như máy sắc ký khí và lỏng và dụng cụ đo lường, bộ điều khiển an toàn công nghiệp và cảm biến môi trường, thiết bị bán dẫn mặt trước và mặt sau và thiết bị SMT.
Công ty đạt tiêu chuẩn ISO9001:2008, ISO 13485, AS9100 (Thư phù hợp).
Có trụ sở chính tại Singapore với các cơ sở sản xuất tại Singapore, Batam (Indonesia), Thành phố Hồ Chí Minh (Việt Nam) và Thượng Hải (Trung Quốc).
Hiện tại, chúng tôi đang tìm kiếm những ứng viên đủ tiêu chuẩn để tham gia vào đội ngũ của chúng tôi