Việc làm ASUS VIỆT NAM

Cập nhật 10/12/2024 19:24
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH CÔNG NGHỆ ASUS VIỆT NAM
Retail Operations Manager (Fashion/Beauty)
ASUS VIỆT NAM 4.0★
10 đánh giá 15 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 17/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 28/02/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 5 - 8 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1. Delivery of the Sales Budget

Achieve or exceed the sales objective in the Business Plan through periodic brand performance reviews and taking practical and appropriate actions. Taking into consideration Trading Calendar, build organisation, training, merchandising, Advertising in compliance with company standards to ensure the desired results are achieved.

2. People Management.

Own the manpower planning and management of stores and its staff in order to achieve work environment which supports and improves store and team performance. Build in reward & recognition (non-financial) to keep the employee morale high. Develop store staff to provide a customer service exceeding customer expectation. To become “The Best” sales team. Work with the local manager to determine staffing requirements for the departments; interviewing, hiring and managing performance

3. Budget Planning & Management

Ensure the effectiveness and improvement of the stores operating cost through monitoring of changes in expenditures and discrepancies and through communication on the efficient use of resources.

4. Area Operations Management

Ensure the store hygiene, housekeeping and good application of marketing material are
maintained in line with company standards and to develop the capability of each store team to support all operational functions of the stores. Organize the resolution of any administrative issues faced by an operational store (e.g. maintenance, equipment malfunction, etc.) in order to resolve the problem timely. Organize resolution of customer / employee complaints reported, either immediately or soon thereafter, upon checking internally for its resolution in accord with company policy and procedures.

5. Visual Merchandising

Manage, organize, and implement visual merchandising standards in line with the company policies to ensure guidelines and standards are met

6. Loss Prevention

Ensure that the Loss Prevention policies, system & procedures are implemented in all stores and that the discrepancies in stock inventory are investigated in a timely manner to minimise the risk of internal and external loss of store merchandise and revenues. Implement the inventory process & contingency action plans to prevent shrinkage. Assess business operations and seek to
manage all areas of risk in relation to company policy and procedure to ensure that the stores
property and data are protected

7. Cash Management.

To define cash management requirements in each store and establish strong disciplines to protect company cash assets.

8. Policy and Procedures

Review of all current internal processes and policy relating to operations support and develop
and enhance operational policies and procedures for Loss Prevention, Store Operations,
Inventory, New Stores Opening and Cash Audit functions across all countries.

9. Store Projects

Organise the opening, modification, refurbishment, or closure of stores in accordance with the
Company Development plans and standards.

10. Supplier Partnership.

Develop and strengthen the consignment and supplier relationships in order to establish long
term, sustainable and mutually beneficial relationships.

11. Market Intelligence.

Keep abreast of the latest trend in the market with respect to the Product Trends and Brand
standards.

Yêu Cầu Công Việc

  • Relevant experience within a retail sector in operations and / or sales management.
  • Retail Knowledge: Should demonstrate an understanding of the operational and sales requirements of a retail company.
  • Computer Literate: Should be competent in basic office skills
  • Required to speak English

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH CÔNG NGHỆ ASUS VIỆT NAM
ASUS VIỆT NAM Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
285 Cách Mạng Tháng Tám, Phường 12, Quận 10, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Được thành lập năm 1989, ASUS là công ty điện tử tiêu dùng và phần cứng máy tính đa quốc gia có trụ sở tại Đài Loan. Luôn cam kết tạo nên những sản phẩm thông minh cho cuộc sống hiện tại và tương lai, ASUS là thương hiệu gaming và bo mạch chủ Số 1 thế giới, đồng thời thuộc top 3 nhà cung cấp máy tính xách tay tiêu dùng hàng đầu.

ASUS bắt đầu được biết đến rộng rãi ở Bắc Mỹ kể từ khi thực hiện cuộc cách mạng trong ngành PC vào năm 2007 với chiếc Eee PC™ của mình. Ngày nay, công ty trở thành nhà tiên phong trong các xu hướng di động mới với dòng ASUS ZenFone™, và đang nhanh chóng phát triển các sản phẩm ảo và thực tế tăng cường cũng như các thiết bị IoT (Internet of Things) và công nghệ robot thông minh. Gần đây nhất, ASUS đã ra mắt Zenbo, một robot gia đình thông minh được thiết kế để hỗ trợ, giải trí và làm bạn đồng hành với các gia đình.


Review ASUS VIỆT NAM

4.0
10 review

25/09/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Công ty rất tốt(id)

02/11/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Bạn học hỏi không ngừng và nếu bạn thích công nghệ hơn nhiều(id)

18/09/2024
Sales marketing tại Hồ Chí Minh

Các sếp cũng rất là thân thiện mỗi khi thảo luận và hội họp với nhân viên. Sếp tôn trọng ý kiến, biết cách lắng nghe và đưa ra các lời khuyên cho nhân viên của mình.

Những nghề phổ biến tại ASUS VIỆT NAM

Bạn làm việc tại ASUS VIỆT NAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo ASUS VIỆT NAM

ASUS VIỆT NAM

Click để đánh giá