Responsible for executing strategies to acquire new customers and sustain existing business, meeting sales quotas and contributing to organizational objectives. This role also oversees a wider geographic area and managing higher account revenue-based customers, while cultivating customer relationships and fostering strong internal collaborations for enhanced market insights.
What You Will Be Responsible For
- Establish and maintain long term customer relationships as well as achieve profitable growth through the current customer base and the acquisition of new accounts.
- Develop and implement a strategy for acquiring new businesses.
- Ensure profit development against target and maintain customer satisfaction.
- Build strong working relationships with internal stakeholders and partner closely with operations to drive further market insights.
Minimum Education
- Bachelor's degree or equivalent
- At least two (2) years of work experience in Logistics sales is required. For Associate level, no prior experience is required
- For Senior level, three (3) years of work experience in Logistics sales is required
- Strong Account Management
- Strong presentation skills
- Proven expertise in influencing, persuading, negotiating and decision making
- Strong in written & verbal
- communication
- Comfortable networking with anyone
All qualified applicants will receive consideration for employment regardless of age, race, color, national origin, genetics, religion, gender, marital status, pregnancy (including childbirth or a related medical condition), physical or mental disability, or any other characteristic protected by applicable laws, regulations, and ordinances.
Our Company
FedEx is one of the world's largest express transportation companies and has consistently been selected as one of the top 10 World’s Most Admired Companies by "Fortune" magazine. Every day FedEx delivers for its customers with transportation and business solutions, serving more than 220 countries and territories around the globe. We can serve this global network due to our outstanding team of FedEx team members, who are tasked with making every FedEx experience outstanding.
Our Philosophy
The People-Service-Profit philosophy (P-S-P) describes the principles that govern every FedEx decision, policy, or activity. FedEx takes care of our people; they, in turn, deliver the impeccable service demanded by our customers, who reward us with the profitability necessary to secure our future. The essential element in making the People-Service-Profit philosophy such a positive force for the company is where we close the circle, and return these profits back into the business, and invest back in our people. Our success in the industry is attributed to our people. Through our P-S-P philosophy, we have a work environment that encourages team members to be innovative in delivering the highest possible quality of service to our customers. We care for their well-being, and value their contributions to the company.
Our Culture
Our culture is important for many reasons, and we intentionally bring it to life through our behaviors, actions, and activities in every part of the world. The FedEx culture and values have been a cornerstone of our success and growth since we began in the early 1970’s. While other companies can copy our systems, infrastructure, and processes, our culture makes us unique and is often a differentiating factor as we compete and grow in today’s global marketplace.
Công ty TNHH Công Nghệ Di Động Việt vận hành chuỗi cửa hàng Didongviet.vn, được thành lập năm 2009 với tư cách một hệ thống uy tín chuyên kinh doanh các mặt hàng công nghệ chính hãng, nổi bật là điện thoại di động, máy tính bảng, laptop, phụ kiện, linh kiện...
Từ cửa hàng có quy mô nhỏ, không có chi nhánh, đến nay đã có 24 cửa hàng trong chuỗi Didongviet.vn và 11 cửa hàng liên kết Mobifone - Di Động Việt, phục vụ hàng triệu khách hàng mỗi năm.
Từ việc chỉ giới hạn kinh doanh sản phẩm của một vài thương hiệu lớn như Apple, Samsung, Sony, LG... đến nay, Di Động Việt đã và đang trở thành đối tác của các hãng danh tiếng khác như Nokia, Vsmart, Oppo.... Thành quả này, đến từ sự cố gắng không mệt mỏi của Di Động Việt nhằm mang tới cho khách hàng những sản phẩm chất lượng cao nhất trong tầm giá thấp nhất, chế độ bảo hành
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2009
Mission
Từ định hướng tập trung kinh doanh các dòng điện thoại cao cấp chính hãng xách tay giá tốt trong những năm đầu thành lập, đến nay thương hiệu Di Động Việt đã trở thành cái tên có sức nặng trên thị trường sản phẩm chính hãng tại Việt Nam.
Review Công Nghệ Di Động Việt
Làm ở đây bạn sẽ học được cách im lặng và quan sát vì không có ai tư duy mở hết.
Không có chính sách đóng bảo hiểm xã hội
Làm khối văn phòng đúng áp lực luôn, lương thấp, những thứ cơ bản như chế độ, đãi ngộ, thưởng, bảo hiểm còn không có