Mô tả công việc
- Maintains guest satisfaction by ensuring all facilities and services provided meet The Grand Ho Tram’s standard.
- Maintains business relationships with clients and provides excellence in customer service.
- Composes and types of routine correspondence.
- Maintain confidentiality of sensitive materials.
- Greets scheduled visitors and directs them to appropriate area or person.
- Prepare proposal and contract letters.
- Must be able to meet the attendance guidelines of the position and adhere to departmental and company policies.
- Work harmoniously and professionally with co-workers and supervisors.
- Oversee facility and equipment in the responsible areas to make sure they are in complete working order.
- Ensures all activities performed within the department are in accordance with the company’s business objectives, and established safety and security standards.
- May be required to perform other duties required by management.
Quyền lợi được hưởng
- Accident Insurance 24/7/ Bảo hiểm tai nạn 24/7
- Monthly Service Charge/ Phí phục vụ hàng tháng
- Annual health check/ Khám sức khỏe hàng năm
Yêu cầu công việc
- Two - Four years of working experience required.
- College/ University degree is required.
- Proven experience with computers, sales system and business software.
- Must present a well-groomed appearance.
- Ability to communicate fluently in the primary language of the workplace both verbally and nonverbally. Fluent in English is required
- Strong communication skills, both oral and written. Must be able to prepare effective written reports.
- Demonstrated record of superior guest service.
- Previous experience in planning of meetings, conventions, and events required.
- Knowledge of sales, service, use of facilities and function space required.
- Demonstrated strong organizational and time management skills.
- Ability to interpret a variety of instructions furnished in written, oral, diagram or schedule form.
- Excellent decision-making, problem-solving and follow up skills.
- Ability to respond to and handle difficult or stressful situations with tact and diplomacy.
- Strong understanding and appreciation of the concept of luxury and hospitality.
Yêu cầu hồ sơ
liên hệ Hotline: 0913 339 773 để biết thêm chi tiết
Mục tiêu của chúng tôi là tạo ra những sản phẩm tuyệt vời giúp cuộc sống hàng ngày của bạn dễ dàng hơn
INNOMIZE đang tích cực tìm kiếm một số nhà phát triển để phát triển và mở rộng nhanh chóng trong năm tới. Là một công ty mới thành lập, đội ngũ của chúng tôi là ưu tiên cao nhất và chúng tôi chào đón những tài năng mới vào nhóm của mình. Cùng với tinh thần trẻ trung, mục tiêu của chúng tôi là tạo ra một môi trường lý tưởng và cởi mở, nơi mỗi người đều háo hức làm việc và được khuyến khích bởi khả năng sáng tạo của mỗi thành viên trong nhóm.
Tại INNOMIZE, chúng tôi tin rằng con người là tài sản lớn nhất của công ty vì chúng tôi liên tục đổi mới để tạo ra một môi trường hỗ trợ phù hợp với sự phát triển cá nhân và nghề nghiệp của nhân viên - một môi trường được thiết kế để thúc đẩy tăng trưởng mang lại lợi ích cho cả nhân viên và sự thành công của khách hàng.
Review Innomize
Môi trường tuyệt vời cho học hỏi, tích lũy kinh nghiệm(IT)
Môi trường luôn vui, nhân viên chung sức sáng tạo(IT)
Công ty có nhiều người giỏi(IT)