Successful candidates will join our team to assist in answering questions, troubleshooting, replicating customer experiences, and escalating queries when required. Agents should be capable of providing answers to both simple and complicated questions in a timely manner.
The position demands an excellent standard of customer service, good English writing skills, and a high level of customer satisfaction.
Expectations
- Build sustainable relationships and trust with customer accounts through open and interactive communication via email/chat or other support channels;
- Identify and assess customer's needs to achieve satisfaction;
- Provide accurate, valid and complete information by using the right methods/tools;
- Handle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits; follow up to ensure resolution;
- Meet personal/teams targets;
- Keep records of issues/problems for further investigation from functional teams;
- Follow communication procedures, guidelines, and policies;
- Work with managers on customer feedback.
- Excellent English skills, especially in writing and reading (no English certificate is required but English level should be equivalent to IELTS 6.5/TOEIC 850 and up);
- Good computer skills (familiar with MS Office & Google applications);
- Familiar with smartphone/ mobile device/mobile applications;
- Excellent interpersonal skills;
- Attention to detail and desire to learn;
- High sense of responsibility and enthusiasm;
- Ability to work independently and in a team;
- Flexible, adaptable to new changes;
- Freshmen are preferable.
1. Salary and Benefits
- Salary range: up to 10,000,000 VND/month;
- Attractive bonus and benefits and annual salary review;
- Premium Healthcare and Mental Health Care service for you, 100% covered by the company;
- Extra bonus per personal events (Wedding, Funeral, Hospitalization, Newborn baby) and a very cute baby box for staff who are going to welcome a new baby angel to the world;
- Annual health check, annual flu vaccination;
- Summer vacation (Paid days off and bonus);
- Paid leave (12 days/year).
- International, fun, and professional working environment: Working closely with both experienced Vietnamese and foreign experts;
- Modern hardware, No dress code, Free drinks (coffee, tea, etc.)
- Laptop/computer and other equipment is provided.
- Training and career development opportunities;
- Free in-house gym and game room for everyone. We love board games, video games, PS5, ping pong, football tables, and VR games;
- Free in-house classes: Yoga, K-pop Dance, Choreography Dance,...
- Operating hours: Monday through Sunday.
- Work in a maximum of 40 hours per week (5 shift/week)
All interested candidates are welcome to apply. Please send your resume (in English) expressing your interest to us!
Công nghệ toàn cầu VMC là công ty Trách nhiệm hữu hạn đang hoạt động lĩnh vực Marketing tại Hà Nội.
Công nghệ trong kỷ nguyên công nghiệp 4.0 đang thay đổi thế giới hàng ngày. Hơn bao giờ hết, công nghệ đang thay đổi cách chúng ta làm việc cùng nhau. Công nghệ giúp chúng ta cộng tác hiệu quả hơn, quản trị thông minh hơn, tìm được khách hàng nhanh hơn, và quan trọng nhất, công nghệ giúp chúng ta đưa ra các quyết định đúng đắn hơn dựa trên dữ liệu.
Chúng tôi tin rằng mỗi doanh nghiệp đều được xây dựng bởi khát vọng cháy bỏng của tất cả mọi người – người sáng lập, người lãnh đạo, nhân viên và bất kỳ ai khác đang hàng ngày kề vai sát cánh để tạo lập nên những giá trị tốt đẹp cho xã hội. Và Base mong muốn Công nghệ sẽ giúp mọi khoảnh khắc chúng ta được làm việc cùng nhau là những niềm vui.
VMC Global được xây dựng với mong muốn giúp mọi người trở nên hạnh phúc hơn. Bạn hạnh phúc hơn vì giờ đây việc cộng tác với đồng nghiệp trở nên dễ dàng. Bạn hạnh phúc hơn vì đã có những công cụ thông minh giúp công việc được giải quyết dễ dàng. Và bạn hạnh phúc hơn vì VMC Global sẽ luôn đồng hành cùng bạn, dù bạn đang gặp bất kỳ khó khăn nào.