Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Key Accountabilities
Quality Assurance (80%)
- Build up and implement the Quality Assurance procedures for Call Center (CC).
- Assure CC is operated and provides services following procedures and guidelines.
- Early detect/ inspect issues related CC operations, then propose appropriate action plans to correct and fix issues, implementing service recovery and prevent the issue recurrence in the future.
- Conduct training/ refresh training for CC staff.
- Create standard works for CC’s staff and make sure them follow and apply on their daily work.
- Co-operate with relevant Departments on improving customer services at Call Center.
Back-up force for CC in daily work (10%)
- Plays the roles of back-up force for CC when needed, support CC’s staff to handle the customer‘s complaints
Others (10%)
- Join as a key member in CC’s activities, projects…
- Contribute to maintain professional office environment by ensuring compliance with company policies (labor regulations, office rules, dress code, working time etc.)
- Positively recommend changes in workflow to increase service quality, decrease paperwork and turn-around time.
- Perform other tasks as assigned by managers from time to time
Benefit
- Competitive salary (100% salary during probation).
- Bonus: 13th-month salary and the performance-based bonus of up to 30% of the total annual package.
- Full social insurance, personal accidental & health care insurance, group life insurance (death and dismemberment).
- Provide an advanced Health Medical pre-check-up from the 1st week of your probation.
- Gifts for new comers and on special occasions
- Modern facilities in the spacious office
- 15 Annual leaves
Yêu Cầu Công Việc
- Graduated University/ College
- At least 3 years’ experience in CS of Life insurance company. Experience in QA is an advantage.
- Good customer services experience, esp. at Call Center
- Demonstrate accuracy and thoroughness. Work in an organized manner.
- Effective communication skills: writing, speaking and listening.
- Ability and willingness to learn and adapt to the company working environment.
- Ability to contribute to a productive work environment: positive, team-oriented, customer-oriented.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 25 - 40
- Lương: Cạnh tranh
Video Tuyển Dụng
Được thành lập từ ngày 1 tháng 3 năm 1999, Công ty TNHH Thép Daehan đã không ngừng phát triển và củng cố vị thế dẫn đầu trong ngành sản xuất khung thép siêu nhẹ tại thị trường Hàn Quốc. Nhận thấy tiềm năng của thị trường Việt Nam, năm 2010, chúng tôi thành lập Công ty TNHH D-Steel Vina Korea tại khu công nghiệp Châu Sơn, Phủ Lý, Hà Nam, với mục tiêu giới thiệu tới các công trình cao tầng dòng sản phẩm khung xương cao cấp, chất lượng vượt trội.
Chúng tôi tự hào khi các sản phẩm của Công ty đã đạt được các chứng nhận cao cấp như chứng chỉ KS (KS D 3609); chứng nhận tấm trần nhựa nhiệt rắn KS (KS F 4740); chứng nhận vật liệu xây dựng thân thiện với môi trường cho vật liệu trần khung thép nhẹ và vật liệu hỗ trợ tường…Thông qua các kiểm định chất lượng khắt khe và nghiêm ngặt, sản phẩm của chúng tôi đã chứng minh được sự vượt trội về chất lượng, nhưng không dừng ở đó, chúng tôi đang nỗ lực hết mình để làm hài lòng khách hàng với chất lượng tốt nhất, sáng tạo thêm các sản phẩm phong phú, đa dạng, linh hoạt công năng sử dụng hơn nữa.
Chúng tôi sẽ luôn nỗ lực để tiếp tục đồng hành cùng Quý Công ty!