Mô tả công việc
- Conduct research on competitors' products and marketing efforts in order to identify opportunities for product improvement
- Analyse data & report to have insights and reasonable proposed
- Make daily, weekly and monthly report to direct Manager and also Product Manager/ Product Director
- Monitor brand KPI by tracking annual Brand Health Report
2. PLANNING & BUDGET MANAGEMENT:
- Work closely with Product Manager & Product Director & the headquarters to build Marketing Plan (ATL & BTL) & Budget Plan for whole year
- Work with Product Manager and Corporate Marketing Manager to plan new product launches
- Follow up with Budget and allocate Budget for each Marketing activities
3. CAMPAIGN MANAGEMENT:
- Take ownership of the end-to-end campaigns and manage agencies to ensure the whole process is delivered seamlessly, budgets are tightly managed and support Sales to achieve targets
- Work closely with Sales team to update price, promotion and product to have actions to support Sales team
- Participate in developing sales support communication tools including sales kits, brochures, and leaflets
- Ensure all product marketing activities are aligned with the overall brand positioning and supports the overall business objectives
4. INTERNAL TASK:
- Work with Digital Marketing to update Product, category, banner, ... on website as requirements from Business unit or the headquarters
- Process contract/ appendix/ amendment and process payment for vendors
Yêu cầu công việc
- Fluency in English
- Outstanding communication and organizational skills, project management and multitasking skills, able to work with multiple stakeholders to deliver complex programs efficiently
- Good at computer skills (Word, Excel, PowerPoint)
- Strong at product management, consumer understanding, creative & strategic knowledge
- Highly flexible/open-minded, creative, resourceful, and practical
Quyền lợi được hưởng
Quarterly Incentive & 13th month salary
Nghỉ phép có lương
Annual leaves and company leaves
Căn-tin
Meal allowances
Được thành lập từ ngày 1 tháng 3 năm 1999, Công ty TNHH Thép Daehan đã không ngừng phát triển và củng cố vị thế dẫn đầu trong ngành sản xuất khung thép siêu nhẹ tại thị trường Hàn Quốc. Nhận thấy tiềm năng của thị trường Việt Nam, năm 2010, chúng tôi thành lập Công ty TNHH D-Steel Vina Korea tại khu công nghiệp Châu Sơn, Phủ Lý, Hà Nam, với mục tiêu giới thiệu tới các công trình cao tầng dòng sản phẩm khung xương cao cấp, chất lượng vượt trội.
Chúng tôi tự hào khi các sản phẩm của Công ty đã đạt được các chứng nhận cao cấp như chứng chỉ KS (KS D 3609); chứng nhận tấm trần nhựa nhiệt rắn KS (KS F 4740); chứng nhận vật liệu xây dựng thân thiện với môi trường cho vật liệu trần khung thép nhẹ và vật liệu hỗ trợ tường…Thông qua các kiểm định chất lượng khắt khe và nghiêm ngặt, sản phẩm của chúng tôi đã chứng minh được sự vượt trội về chất lượng, nhưng không dừng ở đó, chúng tôi đang nỗ lực hết mình để làm hài lòng khách hàng với chất lượng tốt nhất, sáng tạo thêm các sản phẩm phong phú, đa dạng, linh hoạt công năng sử dụng hơn nữa.
Chúng tôi sẽ luôn nỗ lực để tiếp tục đồng hành cùng Quý Công ty!