Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Keep Information desks in a clean and tidy condition.
- Always keep uniform in good condition and reflect the professional image of the building.
- Maintain neat and tidy hairstyle (off the face) and appropriate make-up during working time.
- Notify Cleaning department to immediately clean any glass, doors or floor area at main
lobbies, corridors, etc. that become dirty.
- Always welcome visitors by greeting them, in person or on the telephone in a friendly
attitude.
- At all times acknowledge clients’ presence with respect by keeping eye contact with clients
and smile on the face.
- Record and monitor visitors’ access into and out of the Towers on visitor logbook as required.
- Receive tenant service requests/ complaints, record them on the logbook and forward it
immediately to the in-charge person/ department and then report to the Customer Service
Supervisor/ Operation Manager.
- Receive Repair/ Maintenance requests from tenants and complete WOF (Work Order Forms)
then pass on to the relevant Departments.
- Maintain continuation and completion of works by documenting, communicating and
following up actions.
- Maintain high awareness on security related matters and ensure all activities comply with
Cobi Tower’s policy, regulations, and procedures.
- Receive mail for the Management Office from the Postman/ Security Guard.
- Record details of all mail received in the “MAIL IN” log book.
- Deliver mail to the right recipient and record details of mail delivered in the “MAIL
DELIVERY” log book.
- Handover mail to the Postman for delivery and record in the “MAIL OUT” Logbook.
- Execute other tasks as assigned by Customer Service Supervisor/ Operation Manager.
Yêu Cầu Công Việc
Education Level Required: Diploma Degree or above.
Professional designations: Shopping Mall/ Office Customer Service Officer/ Hotel/Apartment Receptionist (from or above 2 years of experiences).Demonstrate good verbal and written English skills.
- Demonstrate good communication skills.
- Have a teamwork spirit and strong work ethics.
- Be willing to learn new functions, procedures and recognize opportunities to improve.
- Ability to analys situations, evaluate alternatives and come up with workable solutions.
- Be Creative, enthusiastic, responsible and have “can-do” attitude.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 25 - 30
- Lương: 9 Tr - 12 Tr VND
Công ty TNHH ĐẠI NGUYỄN - Tư Vấn Thiết Kế Xây Dựng được thành lập theo giấy chứng nhận đăng ký kinh doanh và đăng ký thuế số, cấp ngày 20 tháng 11 năm 2003.Lanura Hospitality tự hào là nhãn hàng về dịch vụ nhà hàng-khách sạn của công ty Đại Nguyễn.Tọa lạc tại khu vực gần sân bay Tân Sơn Nhất, Lanura Apart-Hotel mang phong cách thiết kế hiện đại và ấm cúng, hứa hẹn mang lại một nơi dừng chân đẳng cấp, tiện nghi và sang trọng.RAM Restaurant là nhà hàng kết hợp với bar chuyên các loại cà phê hạt và cocktail. Các món ăn ở nhà hàng là sự giao thoa giữa phong cách Âu và Á mang lại trải nghiệm đa dạng cho khách hàng. Với menu đa dạng cùng đội ngũ bếp đầy nhiệt huyết, RAM luôn muốn mang đến cho thực khách những trải nghiệm về món ăn một cách trọn vẹn.