Company Description
SCT Logistics JSC, an affiliate under SUPER CARGO SERVICE (SCS) Group, is a PROJECT AND CROSS-BORDER TRANSPORT COMPANY, duly organized under the laws of Socialist Republic of Vietnam. At SCT, we bring to our Customers the qualified project cargo transport services, by a teamwork of experienced and professional people.
Our main services include:
- Project Cargo & Break Bulk
- Inland Transportation
- Sea Freight & Air Freight
- Cross Border
- Customs Brokerages
- Warehouse & Distribution
OUR BENEFITS
- Competitive salary + Bonus (2 times/year)
- 13th month salary bonus and based on business results (if any) …
- The opportunities for higher position
- Friendly & Professional working environment, company outing trip
- Healthcare insurance for employees, annual health check-ups, year-end party, and many training opportunities
- Benefits details will be discussed further during the interview.
Job Description
• Develop the integrated logistics services of SCT through networking, approaching, consulting for clients who have demand of logistics services, especially for Seafreight & Airfreight.
• Regular meeting customers to understand business requirements and address those needs by all means.
• Safeguarding company’s margin by increasing shipped volume.
• Exploring new business within current customers or related parties.
• Making plan to acquire new businesses & develop the sales database
• Strictly follow the company’s guidelines and policies
• Other tasks as assigned
Qualifications
• Bachelor degree in economics or related fields
• Over 2 years experiences in Logistics and Forwarding field, especially in documentation and operation.
• Good English skills, computer skills and communication skills.
• High responsibility, being able to work under pressure.
• Being service-minded, careful, hard-working and positive thinking.
• Honest, passionate, cheerful.
DHA luôn tâm niệm rằng không có gì quan trọng bằng sự thỏa mãn của khách hàng và đối tác. Đây là tiêu chí đo lường cao nhất cho sự thành công của chúng tôi trong hiện tại và tương lai
QUÁ TRÌNH HÌNH THÀNH VÀ PHÁT TRIỂN
♦ Công Ty TNHH ĐẶNG HẢI ANH, gọi tắt là DHA,Trước là Đặng Hải Nam được thành lập và chính thức đi vào hoạt động vào ngày 07 Tháng 07 năm 1990
♦ Ngày 02 / 04 / 2000 : Chính thức đổi thành Công ty TNHH DHA. Văn phòng tại 011 Lô C1Chung Cư Lý Thường Kiệt - Vĩnh Viễn F7 .Quận 11 – Hồ Chí Minh
♦ Năm 2000: Thành lập chi nhánh : 303 Hoàng Văn Thụ F2.Quận Tân Bình - Hồ Chí Minh
♦ Năm 2010 Thành lập chi nhánh : 788 Hồng Bàng F1.Quận 11 - Hồ Chí Minh
♦ Năm 2013 Thành lập chi nhánh : 52-54 Lê Văn Chí, phường Linh Trung,Quận Thủ Đức - Hồ Chí Minh
Được hình thành và phát triển trong môi trường chuyên nghiệp cùng với những kinh nghiệm tích luỹ được trong quá trình công tác nên khi thành lập Công Ty TNHH ĐẶNG HẢI ANH xác định sứ mệnh của mình trong lĩnh vực cung ứng vật tư thiết bị ngành lạnh .Đem lại sự hài lòng cho tất cả các khách hàng mà công ty phục vụ bằng việc cung cấp các sản phẩm và dịch vụ tốt nhất.
Được sự ủng hộ nhiệt tình của các công ty đối tác, các hãng cung cấp cũng như sự hợp tác của mạng lưới khách hàng trong và ngoài nước, hiện nay CÔNG TY TNHH ĐẶNG HẢI ANH đã, đang và sẽ hướng tới trở thành công ty lắp đặt cung ứng vật tư thiết bị ngành lạnh hàng đầu tại Việt Nam
Ngay từ khi thành lập CÔNG TY TNHH ĐẶNG HẢI ANH không ngừng vươn lên hoàn thiện về mặt tổ chức, chất lượng dịch vụ và hàng hoá. Với đội ngũ cán bộ công nhân viên lành nghề, có trình độ học vấn và chuyên môn cao, được đào tạo chu đáo bài bản chúng tôi cam kết sẽ mang lại cho quý khách hàng sản phẩm, hàng hoá và dịch vụ tốt nhất, cạnh tranh nhất